اخبار بازی

شایعه: استودیو PlatinumGames ریبوت Ninja Gaiden را می‌سازد

اینسایدر معروف، آقای نیک بیکر (Nick Baker) از رسانه XboxEra مدعی شد استودیو PlatinumGames مسئول ساخت ریبوت Ninja Gaiden است و تیم نینجا این وظیفه را به سازندگان بایونتا و Vanquish محول کرده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بیش از یک دهه از عرضه نسخه سوم مجموعه نینجا گایدن می‌‎گذرد و طرفداران سال‌ها است در انتظار معرفی نسخه جدید هستند و با توجه به اینکه Ninja Gaiden 3 نیز نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند، این سکوت طولانی مدت سازندگان حتی بیش از پیش برای طرفداران عذاب آور شده است. روز گذشته رسانه Ruliweb و همچنین اینسایدر معتبر، آقای نیک بیکر خبر ساخته شدن نسخه ریبوت نینجا گایدن و مجموعه Dead or Alive را تایید کردند تا بار دیگر شور و هیجان در میان جامعه طرفداران زنده شود.

برای بسیاری این پرسش وجود دارد که استودیو تیم نینجا چگونه می‌خواهد هم زمان چندین و چند پروژه بزرگ را پیش ببرد و مدیریت کند. بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است سال میلادی آینده منتشر شود و پس از آن یک بازی جهان باز و نقش آفرینی AAA به نام Rise of the Ronin در دست ساخت که سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

پاسخ این پرسش را نیز آقای بیکر که خود خبر ساخته شدن ریبوت Ninja Gaiden را اعلام کرده بود، می‌دهد. ایشان می‌گوید استودیو پلاتینیوم گیمز وظیفه ساخت این ریبوت را بر عهده دارد. پلاتینیوم گیمز سابقه ساخت بازی‌های NieR: Automata ،Metal Gear Rising: Revengeance ،Vanquish و مجموعه بایونتا را در کارنامه دارد.

اوایل سال میلادی جاری رئیس استودیو تیم نینجا در مصاحبه‌ای با رسانه VGC اعلام کرده بود آن‌ها تمایل دارند وظیفه ساخت نینجا گایدن را به یک استودیو ترد پارتی محول کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *