اخبار بازی

احتمال افزایش قیمت نینتندو سوییچ در آینده وجود دارد

سخنگوی کمپانی نینتندو در کنفرانس مالی اخیر این شرکت اعلام کرد در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت نینتندو سوییچ ندارند اما، در حال بررسی شرایط حاکم و گزینه‌های مختلف هستند و اختمال رخداد این موضوع وجود دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

اهالی و مخاطبان صنعت باز‎‌ی‌های ویدیویی به خوبی می‌دانند که کمپانی نینتندو همواره یک شرکت نوآور و خلاق بوده و سیاست گذاری‌های آن، عموما با روش‌ها و شیوه‌های متداول که از سوی دیگر کمپانی‌ها پیگیری می‌شوند، تفاوت داشته است. نینتندو همیشه مسیری را طی کرده که خود بر آن باور داشته و همگام با جریان حرکت نکرده است. یکی از سیاست‌های مهم و محبوب این شرکت، عدم افزایش قیمت کنسول‌ است. به دلیل اینکه نینتندو کنسول‌ها را اسباب بازی می‌داند که کودکان نیز باید توانایی تهیه آن را داشته باشند. تا کنون در طول تاریخ شرکت سابقه نداشته یک کنسول پس از عرضه به صورت جهانی با افزایش قیمت مواجه شود. موردی که شاید بزودی تغییر کند.

با نزدیک شدن پایان سال ۲۰۲۲ میلادی، بسیاری از شرکت‌ها بزرگ مشغول ارائه گزارش‌های مالی خود هستند. نینتندو نیز اخیر کنفرانس مالی خود را با حضور سرمایه گذاران و سهامداران کمپانی برگزار کرده است. سخنگوی شرکت در پاسخ به پرسش افزایش نینتندو سوییچ گفت: “در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت این کنسول نداریم اما، در حال بررسی شرایط حاکم و گزینه‌های مختلف هستیم و شاید در آینده ناچار به این کار شویم.”

در این گزارش همچنین به آمار فروش کنسول هیبریدی نیز اشاره شد. سوییچ طبق آخرین آمار ۱۱۴ میلیون دستگاه در سراسر دنیا به فروش رسیده‌ است که در مقایسه با آمار قبلی، سه میلیون افزایش فروش داشته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *