اخبار بازی

Legacy of Thieves روی PC ناامید کننده است

آمار مخاطبان Uncharted: Legacy of Thieves روی PC در روز عرضه بیش از ۱۱ هزار نفر بوده که در مقایسه با سایر بازی‌های استودیوهای سونی مانند Days Gone ،Horizon Zero Dawn و … بسیار ضعیف است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شاید اگر کسی دو سال پیش مدعی می‌شد سونی با تمام توان خود به سراغ فعالیت در بازار رایانه‌های شخصی خواهد رفت، بسیاری مخاطبان وی را ناآگاه می‌دانستند اما، سونی مسیری که با عرضه بازی Horizon Zero Dawn آغاز کرده را با قدرت و پیگیری ادامه می‌دهد و تا کنون چند عنوان تحسین شده خود را که پیش از این تنها در انحصار کنسول‌های پلی استیشن بودند را در اختیار مخاطبان PC قرار داده‌است. آخرین بازی عرضه شده Uncharted: Legacy of Thieves است که سرآغاز عرضه فرنچایز آنچارتد روی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی است. برخلاف انتظارات اما، این نتوانسته مانند سایر بازی‌های با استقبال قابل توجه مخاطبان استیم مواجه شود و عنوان ضعیف‌ترین عملکرد بازی‌های سونی روی پلنفرم PC را به خود اختصاص داده‌است.

به گزارش SteamDB آمار مخاطبان Uncharted: Legacy of Thieves روی PC در زمان عرضه که بیشترین حد را داشته ۱۰۸۵۱ نفر بوده که ضعیف‌ترین عنوان سونی از حیث استقبال مخاطبان روی پلتفرم PC محسوب می‌شود. جایگاه دوم از آخر به بازی Days Gone اختصاص دارد که آمار مخاطبان آن ۲۷۴۵۰ نفر ثبت شده‌است. رتبه دوم در با آمار ۵۶۵۵۷ نفر در اختیار بازی Horizon Zero Dawn است و جایگاه اول متعلق به بازی God of War با آمار ۷۳۵۲۶ مخاطب است.

مسلما عوامل زیادی در ثبت این آمار دخیل هستند. به عنوان مثال دو بازی حاضر در این کالکشن از سایر بازی‌هایی که سونی تا کنون برای PC عرضه کرده، قدیمی‌تر هستند و از سوی دیگر سه نسخه قبلی مجموعه آنچارتد در دسترس مخاطبان PC نیست و هم مسئله می‌توان باعث تردید برخی مخاطبان برای تهیه بازی شود.

Uncharted: Legacy of Thieves هم اکنون برای PS5 و PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *