اخبار بازی

داستان ریمیک Splinter Cell متفاوت از نسخه اصلی است

آگهی استخدام حدید یوبی سافت خبر از متفاوت بودن داستان ریمیک Splinter Cell نسبت نسخه اصلی می‌دهد. ظاهرا یوبی سافت قصد دارد داستان بازی برای مخاطبان جدید و امروزی نیز جذاب باشد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

در برهه‌ای که بسیاری معتقدند یوبی سافت بسیاری از آی‌پی‌های بزرگ و ارزشمند خود را به دست فراموشی سپرده و تنها تمرکز خود را معطوف به چند بازی محدود مانند اساسین کرید کرده است، امیدها برای تجربه یک نسخه جددی از مجموعه محبوب و جریان ساز اسپلینتر سل، روز به روز کمرنگ‌تر می‌شد تا اینکه در دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی، کمپانی فرانسوی از نسخه بازسازی شده مجموعه رونمایی کرد. استودیو یوبی سافت تورنتو وظیفه ساخت این ریمیک را بر عهده دارد و تمامی ارکان بازی، از گیم‌پلی و گرافیک گرفته تا صداگذاری و موسیقی‌های بازی از ابتدا پایه ریزی می‌شوند. این نسخه با موتور Snowdrop ساخته می‌شوند و از گیم‌پلی و جلوه‌های بصری مدرن بهره می‌برد اما، “درون مایه و تم” آن یادآور نسخه‌های کلاسیک است. ظاهرا تغییرات تنها مربوط به گیم‌پلی و گرافیک بازی نیست و داستان و نحوه روایت آن نیز دستخوش تغییراتی می‌شود. آگهی استخدام جدید یوبی سافت تورنتو برای نویسنده این مسئله را تایید می‌کند.

در متن آگهی آمده است: “هر چند نسخه اول اسپلینتر سل به عنوان پایه و اساس کار ما قرار دارد اما، داستان ریمیک Splinter Cell را بازنویسی و بروز می‌کنیم تا برای مخاطب امروزی نیز جذاب باشد. در عین حفظ درون مایه و م نسخه اصلی، باید شخصیت‌های بازی بیش‌تر پرداخته و پخته شوند تا جهان بازی باورپذیر و واقعی جلوه کند. هدف اصلی این است که تجربه مخاطبان از داستان بازی گیرا و باورپذیر باشد. داستانی که برای طیف جدید طرفداران مجموعه نیز جذاب است.”

مطابق آخرین اطلاعات رسمی، ریمیک اسپلینتر سل هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و بنابراین زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی مانده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *