اخبار بازی

جدول فروش انگلستان؛ حکمرانی انحصاری‌های نینتندو سوییچ

با پایان یک هفته دیگر، موسسه Gfk جدول فروش انگلستان را منتشر کرد. مطابق انتظار بازی Splatoon 3 شروع قدرتمندی را تجربه کرد و توانست صدرنشین این جدول باشد. دیگر انحصاری نینتندو نیز چندین جایگاه در این جدول را تصاحب کردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

رفته رفته به ماه‌های پایانی سال میلادی جاری نزدیک می‌شویم و این برای گیمرهای سراسر دنیا یک مفهوم دارد: بازی‌های AAA و مورد انتظار زیادی در راه هستند. طرفداران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ هفته گذشته موفق به تجربه نسخه جدید مجموعه محبوب و مفرح Splatoon شدند و مطابق انتظار این بازی مانند دو نسخه قبل در جلب توجه و رضایت مخاطبان موفق بود. مطابق آماری که موسسه Gfk منتشر کرده، این بازی در صدر جدول عناوین پرفروش هفته گذشته در بریتانیا قرار دارد. موفقیت بازی Splatoon 3 در همین نقطه متوقف نمی‌شود. در ژاپن نیز این بازی صدرنشین پرفروش‌ترین عناوین بوده و تنها در سه روز اول عرضه نزدیک به ۳.۵ میلیون نسخه در این کشور به فروش رفته بود.

در جدول فروش انگلستان جایگاه دوم و سوم تغییر خاصی نکرده‌اند و همچنان محصول جدید گوریلا گیمز، Horizon Forbidden West و دیگر انجصاری نینتندو سوییچ، Mario Kart 8 Deluxe درست مانند هفته گذشته موفق شدند این دو جایگاه را به خود اختصاص دهند. ریمیک نسخه اول مجموعه لست آو آس که با نام The Last of Us Part 1 شناخته می‌شود، جایگاه چهارم هفته گذشته خود را به Nintendo Switch Sports واگذار کرده و خود در رتبه دهم جای گرفته است.

دیگر جایگاه‌های جدول فروش بریتانیا در اختیار عناوینی است که مدت‌ها در این جدول حضور دارند. Grand Theft Auto 5 یک پله بالاتر از The Last of Us Part 1  و در جایگاه نهم قرار گرفته و ماینکرفت در میانه جدول و Animal Crossing: New Horizons جایگاه هفتم را تصاحب کرده‌است.

شما در ادامه می‌توانید ده عنوان پرفروش هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید:

رتبه بازی
۱. Splatoon 3
۲. Horizon Forbidden West
۳. Mario Kart 8 Deluxe
۴. Nintendo Switch Sports
۵. Minecraft (Switch)
۶. NBA 2K23
۷. Animal Crossing: New Horizons
۸. Pokemon Legends: Arceus
۹. Grand Theft Auto 5
۱۰. The Last of Us Part 1
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *