اخبار بازی

رونمایی از کمیک Bloodborne: Lady of the Lanterns برای گسترش جهان بلادبورن

[ad_1]

کامیک جدید Bloodborne: Lady of the Lanterns توسط شرکت Titan Comics و در چهار جلد به گسترش جهان بازی بلادبورن می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که جهان Bloodborne در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد) با یک کمیک چهار جلدی از شرکت Titan Comics شرح و بسط داده می‌شود. در این کامیک شاهد به تصویر کشیده شدن Yharnam از دید مردم شهر خواهیم بود؛ درحالی‌که Hunterها از راه دور می‌آیند تا از شهر محافظت کنند. آن‌ها می‌آیند تا عملا در مقابل یک بیماری همه‌گیر عجیب‌وغریب بایستند.

کالن بان به‌عنوان نویسنده و پیوتر کوالسکی در مقام طراح هنری به خلق این کامیک می‌پردازند. وظایف رنگ‌آمیزی و حروف‌چینی کامیک Bloodborne: Lady of the Lanterns به ترتیب به برد سیمپسون و استودیو AndWorld Design سپرده شده است. هنرمندهای گوناگون کاورهای متفاوتی را برای این کامیک طراحی کردند.

کمیک جدید بلادبورن (Bloodborne) از شرکت Titan Comics

ظاهرا این کمیک قرار است نقطه‌ی شروع داستانی مشابهی با بازی بلادبورن داشته باشد. در بازی Bloodborne شما به‌عنوان یک هانتر قدم به شهر می‌گذارید تا با هیولاهای به وجود آمده به خاطر یک آلودگی خونی دست‌وپنجه نرم کنید. تیم سازنده‌ی کمیک Bloodborne: Lady of the Lanterns می‌گوید که به‌دنبال عمیق‌تر کردن یک جهان داستانی عمیق و غنی است.

آیا در آینده بازی Bloodborne جدید ساخته خواهد شد؟ نمی‌دانیم. بااین‌حال مدتی قبل شاهد افزایش احتمال بازگشت بلادبورن در آینده باتوجه‌به صحبت کالین موریاتی بودیم. او به‌عنوان یک فرد شناخته‌شده در صنعت بازی‌های ویدیویی که چند مرتبه گزارش‌های اختصاصی درستی را تقدیم مخاطب‌ها کرده است، درقسمت ۲۰۰ پادکست Sacred Symbols گفت: «از من بشنوید که هنوز پایان کار Bloodborne را ندیده‌اید».

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *