اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار Assassin’s Creed Origins و For Honor روی گیم پس

[ad_1]

به‌تازگی تاریخ انتشار دو بازی Assassin’s Creed Origins و For Honor: Marching Fire روی سرویس ایکس باکس گیم پس مشخص شده است.

در ماه فروردین امسال بود که یوبیسافت و مایکروسافت از عرضه دو بازی Assassin’s Creed Origins و For Honor: Marching Fire Edition روی سرویس ایکس باکس گیم پس خبر دادند، اما تاریخی در آن زمان برای آن اعلام نشد. حال باتوجه‌به اطلاعات درج شده در برنامه‌ی Xbox Game Pass، طرفداران این عناوین می‌توانند از تاریخ عرضه‌ی آن‌ها روی سرویس اشتراکی مایکروسافت مطلع شوند.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی For Honor: Marching Fire قرار است در تاریخ ۱۱ خرداد (۱ ژوئن) روی سرویس گیم پس ایکس باکس، پی سی و ایکس باکس کلاود گیمینگ عرضه شود. البته نسخه‌ی اصلی بازی For Honor هم‌اکنون در این سرویس در دسترس قرار دارد و در تاریخ گفته شده‌ نسخه‌ی Marching Fire Edition آن به‌همراه قهرمانان و حالت‌های جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

For Honor

همچنین بازی Assassin’s Creed Origins در روز ۱۷ خرداد (۷ ژوئن) روی سرویس گیم‌ پس کنسول‌، پی سی و کلاود گیمینگ عرضه می‌شود. اخیراً یک به‌روزرسانی برای این بازی در پایگاه داده‌های پلی‌ استیشن مشاهده شد که نرخ فریم بالاتری را هنگام اجرا روی کنسول پلی استیشن 5 فعال می‌کند. انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی برای نسخه‌های ایکس باکس نیز منتشر شود تا بازیکنان این پلتفرم به تجربه‌ی بازی Assassin’s Creed Origins با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بپردازند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *