اخبار بازی

استودیوی Infinity Ward در شبکه‌های اجتماعی به شخصیت Ghost اشاره کرد

روز جمعه، استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در شبکه‌های مجازی تصاویری منتشر کرد که ظاهراً به شخصیت محبوب گوست (Ghost) اشاره دارند.

روز گذشته، تصاویر پروفایل صفحات استودیوی اینفینیتی وارد در شبکه‌های اجتماعی کاملاً سیاه شد. اگرچه، با بالابردن روشنایی آن‌ها، به نظر می‌رسد که این تصاویر، چنانچه در ادامه مشاهده می‌کنید، شخصیت محبوب هواداران این سری یعنی گوست را که برای اولین بار در Modern Warfare 2 حضور پیدا کرده بود، به نمایش می‌گذارند.

اکتیویژن (Activision) پیش از این در پی گزارشات مختلف، تأیید کرده بود که دنباله‌ی سال جاری سری Call of Duty، نسخه‌ی جدید Modern Warfare خواهد بود. داستان Modern Warfare 2 نیز حول جنگی با کارتل‌های کلمبیایی بر سر مواد مخدر رخ خواهد داد.

به گفته‌ی منابع مختلف، داستان بخش تک‌نفره‌ی بازی با مبارزات نفر به نفر، تصمیم‌گیری‌های حساس بیش‌تر و لحظات تأثیرگذار همیشگی سری Call of Duty که هواداران انتظار آن را دارند، برداشتی تاریک‌تر و واقع‌گرایانه‌تر از Modern Warfare 2019 خواهد بود. بنا بر برخی گزارشات نیز این بازی به همراه نقشه‌ای جدید برای Warzone انتشار خواهد یافت.

همچنین، طبق یکی از گزارش‌های اخیر، اکتیویژن قصد دارد Call of Duty سال 2023 را به تعویق بیاندازد تا رشته‌ی تقریباً دو دهه‌ای عرضه‌ی سالانه‌ی این سری برای اولین بار پاره شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *