اخبار بازی

بازی‌های سونی خارج از رویدادها و به شکل تصادفی معرفی می‌شوند

یکی از کاربران توییتر به نام Oops Leakes اخیراً اعلام کرد که شرکت سونی از این پس بازی‌های خود را خارج از رویدادها و به صورت تصادفی معرفی خواهد کرد.

این حساب کاربری توییتری که در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات داخلی شرکت‌های بازی‌سازی فعالیت دارد، اعلام کرد که سونی در نظر دارد تا برای جلب توجه بیشتر رسانه‌ها برخی از عناوین خود را خارج از هر رویدادی به صورت تصادفی معرفی کند. همچنین، وی ادعا می‌کند که شرکت سونی برنامه دارد تا در صورت موفقیت تجاری اشتراک‌های جدید سرویس پلی استیشن پلاس، بازی آنلاین رایگان نیز بسازد.

البته، با توجه به این که اخیراً عناوین زیادی به صورت تصادفی معرفی شدند و حتی بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند، این تصمیم سونی قابل درک است. برای مثال، مدتی پیش شرکت راکستار (Rockstar) همین شیوه‌ی معرفی را در قبال یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ یعنی Grand Theft Auto 6 اتخاذ کرد و آن را به صورت تصادفی و بدون هیچ اعلامیه‌ی قبلی‌ای معرفی نمود.

همچنین، اخیراً بازی‌های دیگری از جمله Street Fighter 6 از سوی کپکام (Capcom)، The Witcher 4 از سوی سی‌دی پراجکت (CD Projekt Red)، بازی آینده‌ی مجموعه‌ی Tomb Raider توسط کریستال داینمیکز (Crystal Dynamics) و اسکوئر اینکس (Square Enix)، ریمیک Max Payne 1 + 2 توسط رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment) و Kingdom Hearts 4 از سوی اسکوئر اینکس به همین شیوه معرفی شدند.

در واقع، هر یک از این بازی‌ها بدون هیچ اعلامیه‌ی قبلی‌ای معرفی شدند و توجه بسیار زیادی نسبت به بازی‌هایی که در طول یک رویداد معرفی می‌شوند را در سطح اینترنت به خود جلب کردند. از همین رو، چنین می‌توان حدس زد که سونی نیز قصد دارد تا از همین شیوه در آینده برای معرفی بازی‌های خود استفاده کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *