اخبار بازی

توسعه‌ی Star Wars Eclipse بهتر پیش می‌رود

به گزارش یک منبع داخلی به نام AccountNgt در توییتر، توسعه‌ی Star Wars Eclipse چندان مشکل نبوده و بهتر از آنچه دیگران ادعا می‌کنند، پیش می‌رود.

وجود برخی اتهامات بر علیه استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) باعث شد تا معرفی Star Wars Eclipse در The Game Awards 2021، کنجکاوی بسیاری از افراد برانگیزد. البته پس از این اتفاق، گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکلاتی در روند فرآیند توسعه‌ی بازی منتشر شد که از آن‌ها می‌توان به گزارش تام هندرسون (Tom Henderson) مبنی بر در دست ساخت بودن این بازی به مدت 18 ماه و عدم وجود نسخه‌ی قابل بازی آن اشاره کرد.

علاوه بر آن، اتهامات مذکور باعث شدند این استودیو در جذب کارکنان جدید با مشکل مواجه شود. در گزارشی دیگر نیز هندرسون اعلام کرد که Star Wars Eclipse تا سال 2027 یا 2028 منتشر نخواهد شد که البته در ادامه، کوانتیک دریم آن را تکذیب کرد. اکنون، بنا بر گفته‌ی یک منبع داخلی مشهور دیگر یعنی AccountNgt که اولین تصاویر بازی را پیش از معرفی آن منتشر کرده بود، روند توسعه‌ی این بازی چندان مشکل نیست.

او طی توییتی اعلام کرد:

گزارش دیگری که دریافت کرده‌ام، دوباره تأیید می‌کند که کوانتیک دریم در حال ساخت یک بازی بر اساس Dark Sorcerer است که چند ماه قبل نیز خبرش را داده بودم. همچنین، بازی Star Wars Eclipse عنوان بزرگ بعدی‌ای خواهد بود که کوانتیک دریم منتشر می‌کند. ظاهراً توسعه‌ی این بازی نیز بهتر از آنچه دیگران ادعا می‌کنند، پیش می‌رود.

اگرچه میزان بهتر بودن توسعه‌ی آن مشخص نیست، اما احتمالاً این بازی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، عرضه خواهد شد. همچنین، شایعاتی درمورد تصاحب کوانتیک دریم توسط NetEase به گوش می‌رسد و هندرسون مدعی شده است این مورد در تابستان پیش رو به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *