اخبار بازی

شایعه: رویداد جدید ایکس باکس پیش از پایان ماه آوریل برگزار می‌شود

آقای Jez Corden از رسانه Windows Central می‌گوید منابع وی در مایکروسافت خبر از برگزاری رویداد جدید ایکس باکس در سه ماه اول سال ۲۰۲۳ میلادی داده‌اند. البته آقای Corden هنوز این مسئله را قطعی نمی‌داند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت و برند ایکس باکس عملکرد نه چندان مناسبی را در سال ۲۰۲۲ از خود ارائه کردند. لاین آپ مایکروسافت تقریبا خالی از بازی‌های AAA فرست پارتی بود و حضور محسوسی نیز در رویدادها و جشنواره‌های معتبر نداشتند و در پایان حضور کمرنگ آن‌ها در رویداد The Game Awards 2022 و عدم نمایش بازی‌های بزرگ سبب شد میزان ناامیدی طرفداران به بالاترین حد خود برسد و حتی درباره آینده بازی‌های Redfall ،Forza Motorsport و Starfield که قرار است سال میلادی آینده عرضه شوند، نگران شوند.

چندی پیش اقای آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس باکس گفت آن‌ها یک برنامه مدون و مهیج برای سال ۲۰۲۳ دارند و از طرفداران خواست اندکی صبر پیشه کنند. ممکن است طرفداران زودتر از آنچه که فکر می‌کردند، به خواسته خود برسند. آقای Jez Corden از رسانه Windows Central می‌گوید منابع خبری وی می‌گویند رویداد جدید ایکس باکس احتمالا در سه ماه اول سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود. ظاهرا ساختار این رویداد، شباهت بسیاری به رویداد X0 دارد. البته ایشان می‌گوید این اطلاعات هنوز چندان معتبر نیستند و نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

با توجه به اینکه هر سه بازی Redfall ،Forza Motorsport و Starfield قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه شوند، انتظار می‌رود مایکروسافت کمپین تبلیغاتی آن‌ها را در اسرع وقت آغاز کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *