اخبار بازی

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga رکورد بازیکنان همزمان را شکست

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga افتتاحیه قدرتمندی را در Steam پشت سر گذاشت و رکورد قبلی بازیکنان همزمان در بازی‌های لگو را از پشت سر گذاشت.

این بازی در روز سه‌شنبه منتشر شد و در عرض دو ساعت به 82517 کاربر هم‌زمان رسید و برای مدت کوتاهی، آن را بالاتر از برخی از بازی‌های محبوب Steam مانند Team Fortress 2 ،Rainbow Six Siege و Football Manager 2022 قرار داد. این مهم به طور کامل رکورد قبلی کاربران همزمان Steam در یک بازی لگو را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ رکوردی که توسط Lego Marvel Super Heroes زمانی که هشت سال پیش به 5953 کاربر رسید، به دست آمده بود.

این رکورد جدید برای The Skywalker Saga نشان دهنده بهبود 1200 درصدی نسبت به رکورد قبلی است. ده بازی لگو با بیشترین کاربران همزمان در Steam اکنون به شرح زیر است:

Lego Star Wars: The Skywalker Saga (82,517)
Lego Marvel Super Heroes (5,953)
Lego The Hobbit (5,550)
The Lego Ninjago Movie Videogame (5,434)
Lego The Lord of the Rings (5,045)
Lego Worlds (4,911)
Lego Jurassic World (3,498)
Lego Star Wars: The Force Awakens (2,586)
Lego Batman 3: Beyond Gotham (2,186)
Lego Marvel’s Avengers (2,112)

با توجه به اینکه بازی دیروز منتشر شد، هنوز خیلی زود است که بگوییم فروش اولیه آن چقدر خوب بوده است؛ اما این‌چنین رکوردی، مورد استقبال وارنر برادرز (Warner Brothers) و توسعه دهنده بازی، یعنی تی‌تی گیمز (TT Games) قرار خواهد گرفت. رسانه VGC، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga را یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان نامید

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *