اخبار بازی

بازی God of War Ragnarok همانند پرتاب تبر بازی قبلی، شامل مکانیک جدیدی می‌شود

به نظر می‌رسد که بازی مورد انتظار God of War Ragnarok، همانند بازی قبلی، یک مکانیک کاملاً جدید را شامل شود که مدام از آن‌ استفاده خواهید کرد.

پرتاب تبر Leviathan در بازی God of War 2018، جذاب‌ترین مکانیکی بود که برای اولین بار در این سری شاهد‌ آن بودیم. طراحان بازی در استودیوی سانتا مانیکا (Santa Monica)، آن قدر این مکانیک را جذاب طراحی کرده بودند که بسیاری معتقدند هیچگاه خسته‌کننده نمی‌شود، چرا که در معماها یا مبارزات، بهره‌گیری از آن جذابیت بازی را دوچندان می‌کرد.

حالا به نظر می‌رسد که سازندگان برای بازی جدید، Ragnarok، نیز یک مکانیک تازه خلق کرده‌اند که احتمالاً همانند تبر Leviathan، جذاب و منحصربه‌فرد باشد. آنتونی جیمنِز (Anthony Jimenez)، یکی از طراحان گیم‌پلی Ragnarok، در واکنش به ستایش تبر Leviathan از سوی یک استریمر، گفت:

بسیار هیجان‌زده هستم؛ گیمرها قرار است واکنشی مشابه به چیزی داشته باشند که برای God of War: Ragnarok در حال خلق آن هستیم.

باید بگویم که تا به این لحظه کار کردن روی بازی بسیار لذت‌بخش بوده است.

هنوز مشخص نیست که این مکانیک برای یک سلاح جدید در نظر گرفته شده است یا در مسیری متفاوت قرار می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد که در جریان بازی به طور مکرر از آن بهره خواهید برد.

بازی God of War: Ragnarok در سال 2022 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *