اخبار بازی

سود اسکوئر اینکس از انتقال Guardians of the Galaxy به گیم پس

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شرکت اسکوئر اینکس از انتقال بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به سرویس گیم پس مبلغی بین 5 تا 10 میلیون دلار دریافت کرده است.

دیوید گیبسون (David Gibson) به عنوان تحلیلگر ارشد شرکت MST Financial طی توییتی ادعا کرد که شرکت مایکروسافت احتمالاً مبلغی بین 5 تا 10 میلیون دلار را به شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) پرداخت کرده تا این شرکت با انتقال بازی موفق Marvel’s Guardians of the Galaxy به سرویس گیم پس موافقت کند.

البته، این رقم هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است، اما گیبسون خاطرنشان کرد که برآورد او بر اساس “صحبت‌هایش با شرکت اسکوئر اینکس و سایر منابع” بوده است و همچنین تجربه‌ی بیش از یک دهه‌ای او به عنوان تحلیلگر متمرکز بر روی شرکت اسکوئر اینکس در این نتیجه گیری کمک شایانی کرده‌اند.

وی گفت:

برای کسانی که مشتاق هستند تا بدانند این اعداد از کجا می‌آیند باید ذکر کنم که حدود 15 سال اخیر من صرف تحلیل شرکت اسکوئر انیکس شده است و مرتباً با اعضای این شرکت در حال تماس هستم. این قرارداد از سوی ایکس باکس محرمانه است و من برای بدست آوردن این برآورد با منابعم در اسکوئر اینکس و سایرین صحبت کردم.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy پس از انتشار در ماه اکتبر سال 2021 به شدت مورد توجه مخاطبین و علاقه‌مندان قرار گرفت. شرکت اسکوئر اینکس همواره به دلیل محرمانه نگه داشتن اطلاعاتی از قبیل آمار فروش بازی‌ها مشهور است، اما با توجه به گزارش درآمد سه ماهه‌ی اخیر این شرکت متوجه خواهیم شد که علی‌رغم روند صعودی فروش این بازی، همچنان این شرکت از آمار فروش کلی آن رضایت ندارد. این بازی پس از عنوان Avengers، به عنوان دومین بازی اسکوئر اینکس شناخته می‌شود که براساس کامیک‌های مارول (Marvel) ساخته می‌شود.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy هم اکنون در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *