اخبار بازی

رویداد EA Play Live 2022 برگزار نمی‌شود – واران گیم

سخنگو کمپانی الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN اعلام کرد این کمپانی قصد ندارد رویداد EA Play Live 2022 را برگزار کند. ظاهرا شرایط ناشر به نحوی نیست که بتواند در یک روز چندین بازی مختلف را نمایش دهد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا فرا رسیدن تاریخ سالانه رویداد E3، یکی از بزرگ‌ترین و پر بیننده‌ترین رویدادهای بازی‌های ویدیویی باقی نمانده‌است و از هم اکنون گمانه زنی‌ها درباره ناشران و کمپانی حاضر در این رویداد شروع شده‌است. در شرایطی که هنوز برگزاری مراسم امسال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به عقیده برخی به صورت دیجیتالی برگزار می‌‎شود و به عقیده برخی دیگر کلا لغو می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین ناشران قصد ندارد رویداد انحصاری خود را در سال ۲۰۲۲ برگزار کند.

سخنگو کمپانی الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN اعلام کرد این کمپانی قصد ندارد رویداد EA Play Live 2022 را برگزار کند. ظاهرا شرایط ناشر به نحوی نیست که بتواند در یک روز چندین بازی مختلف را نمایش دهد. رویداد EA Play Live هر سالا در خلال مراسم E3 برگزار می‌شد و طی آن الکترونیک آرتز از تاز‌ه‌ترین بازی‌های و برنامه‌های خود برای سال جاری یا سال‌های آینده رونمایی می‌کرد. در متن بیانیه آمده‌است:

ما همیشه از برگزار کردن EA Play Live لذت می‌بریم. چون از این طریق مخاطبان خود را از تازه‌ترین اخبارها و محصولات خود آگاه می‌کردیم. با این احوال امسال شرایط طوری نیست که بتوانیم چندین نمایش را در یک روز داشته باشیم. در استودیوهای تراز اول ما بازی‌های زیادی در دست ساخت هستند که در زمان مناسب، هرکدام را با مخاطبان به اشتراک خواهیم گذاشت.

کمپانی الکترونیک آرتز از سال ۲۰۱۶ رویداد انحصاری خود را به صورت مستقل از رویداد E3 برگزار می‌کرد و باید دید پس از شش پنج سال به این کنفرانس بازخواهد گشت یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *