اخبار بازی

جزئیات جدیدی از جهان و مینی باس‌فایت‌های Forspoken منتشر شد

طبق جزئیات جدید منتشر شده از بازی Forspoken، جهان زیبا و عمدتاً سرسبز این بازی میزبان موجودات عجیب الخلقه‌ و سرسختی برای مبازره خواهد بود.

پس از بروز تاخیر در تاریخ انتشار ساخته‌ی جدید استودیوی لومینوس پروداکشنز (Luminous Productions) یعنی Forspoken همواره اطلاعات جدید و جزئیاتی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است. ویدیوی منتشر شده‌ی اخیر از گیم‌پلی این بازی سیستم مبارزات آن را به تصویر کشید و انواع اقسام جادوها به همراه 20 طلسم را به ما معرفی کرد. اکنون نیز رسانه‌ی Game Informer جزئیات جدیدی از رلم یا قلمروی آووالت (Avoalet) در بازی را به اشتراک گذاشته است.

با توجه به این جزئیات، این قلمرو در مقایسه با منظره‌های بیابانی اطراف قلمروی سیپال (Cipal) دارای فضای سبز بیشتری است و منطقه‌ی بسیار زیبایی به نام The Water Garden در آن قرار دارد. رایو میتسونو (Raio Mitsuno) به عنوان تهیه‌کننده‌ی خلاق بازی Forspoken، این باغ را بسیار زیبا اما گرفتار شده در طاعون و تصرف شده توسط موجودات خشن و جهش یافته توصیف می‌کند.

تاد استاشویک (Todd Stashwick) نویسنده‌ی داستان بازی چنین می‌افزاید که:

شرایط در جهان بازی سخت است، درام‌ها و مشکلاتی که انسان‌های ساکن در شهر نیویورک واقعی با آن‌ها روبرو هستند در حال تشدید شدن است. همچنین، خطراتی که شخصیت فری را تهدید می‌کنند بیش از مشکلاتی هستند که خود او درگیر آن‌ها است. این مشکلات از دیدگاه بسیاری همانند مرگ یا زندگی است.

گیمرها در این بازی می‌توانند با جست و جو و یافتن مکان‌های مختلفی از جمله پناهگاه‌ها به کرفت کردن و حتی یادگیری در مورد سرگذشت آتیا (Athia) پی ببرند. همچنین، آووالت خانه‌ی Tanta of Justice یا همان Tanta Prav است و طاعون Break او و زیردستانش را فاسد کرده است. در حالی که شکست این دشمنان نسبتاً ساده و آسان است، موجودات دیگری از جمله Pitiless Arbiter به همراه جثه و تبر غول‌پیکری نیز در جهان بازی وجود دارند. البته، این دشمن صرفاً یک مینی باس است.

بازی Forspoken در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۱ (11 اکتبر 2022) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *