اخبار بازی

برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy

طبق اعلام شرکت سونی، رویداد جدید State of Play با محوریت بازی Hogwarts Legacy برگزار می‌شود و در این رویداد نمایشی از گیم‌پلی این بازی را مشاهده خواهیم کرد.

شرکت سونی لحظاتی قبل اعلام کرد که طی یک همکاری با استودیوی آوالانچ (Avalanche) و شرکت برادران وارنر (Warner Bros)، رویداد جدید State of Play پلی استیشن را با محوریت بازی Hogwarts Legacy برگزار می‌کند. این رویداد در تاریخ جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ (17 مارس 2022) و در ساعت 00:30 بامداد آغاز می‌شود.

از زمان معرفی اولیه‌ی بازی Hogwarts Legacy، تریلر این بازی بیش از 28 میلیون بار از طریق کانال یوتیوب پلی استیشن مشاهده شده است. استودیوی سازنده‌ی این عنوان که در حال توسعه‌ی یک بازی دیگر به نام Contraband برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و ایکس باکس نیز است، وعده داده بود که در سال جاری نمایشی از گیم‌پلی Hogwarts Legacy منتشر خواهد کرد و این وعده به زودی محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نمایش حدود 20 دقیقه به طول خواهد انجامید و 14 دقیقه‌ی آن به گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy که ویدیوی ضبط شده از کنسول پلی استیشن 5 است اختصاص خواهد یافت. همچنین، اعضای تیم سازنده‌ی بازی نیز در این رویداد اطلاعات بیشتری از آن را منتشر خواهند کرد.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخی نامعلوم برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *