اخبار بازی

رویدادهای بعدی Xbox در ماه‌های می و سپتامبر برگزار خواهند شد

طبق ادعای یکی از منابع برجسته‌ی Xbox، شرکت مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری دو رویداد در ماه‌های می و سپتامبر 2022 است.

ما همچنان در اوایل سال 2022 قرار داریم و به طور طبیعی سوالات زیادی در مورد رویدادهای مربوط به شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی وجود دارند. با این حال، به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای معرفی و همچنین نمایش جدید برخی از بازی‌های انحصاری خود، برگزاری دو رویداد را در سال جاری میلادی مد نظر قرار داده است.

طبق گزارش Pure Xbox، نیک بیکر (Nick Baker)، موسس XboxEra و یکی از منابع داخلی شناخته شده‌ی ایکس‌باکس، اخیراً با انتشار پستی در فروم‌های XboxEra ادعا کرده است که دو رویداد بعدی ایکس‌باکس در ماه‌های می و سپتامبر برگزار خواهند شد.

اگر این ادعا درست باشد، برگزاری یک رویداد در ماه می جالب خواهد بود، چراکه مایکروسافت ممکن است در سال جاری نیز در رویداد E3 حضور داشته باشد. با این حال، این احتمال وجود دارد که کمپانی مذکور کمی زودتر از آغاز ماه ژوئن، یک رویداد را به صورت جداگانه برگزار کند. پیش از این تاد هاوارد (Todd Howard) تایید کرده بود که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای نمایش جدید بازی Starfield در تابستان آتی است.

هنوز به طور قطع نمی‌توان صحت گفته‌های منبع داخلی ایکس‌باکس در مورد برگزاری دو رویداد مذکور را تایید کرد و باید تا زمان اعلام رسمی مایکروسافت در این باره منتظر بمانیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *