اخبار بازی

Sony پشتیبانی سخت‌افزاری از PlayStation 3 را در ژاپن متوقف خواهد کرد

سونی رسما اعلام کرده است که به تعمیر آخرین مدل‌های PlayStation 3 در ژاپن پایان می‌دهد. همچنین پشتیبانی از تعمیر تمامی تجهیزات جانبی این کنسول متوقف خواهد شد.

این شرکت در توییتی که توسط اکانت پلی استیشن ژاپن منتشر شد، نوشت:

اطلاعیه خاتمه خدمات پس از فروش به دلیل تمام شدن موجودی قطعات. دیگر از تاریخ 30 آوریل 2022 (شنبه) نمی‌توانیم خدمات پس از فروش برای واحد اصلی سری PlayStation®3 CECH-4300 و همه لوازم جانبی PlayStation®3 را ارائه کنیم. اگر قصد درخواست این سرویس را دارید، لطفا در اسرع وقت درخواست خود را مطرح کنید!

در یک پست طولانی تر در سایت پشتیبانی پلی استیشن ژاپن، نوشته شد:

ما می خواهیم صمیمانه قدردانی خود را برای حمایت مداوم شما از محصولات خود ابراز کنیم. خدمات پس از فروش در روز شنبه، 30 آوریل 2022 برای سری PlayStation®3 CECH-4300 و تمام تجهیزات جانبی PS3 به دلیل اتمام موجودی قطعات، متوقف خواهد شد. مشتریانی که مایل هستند خدمات پس از فروش مدل مربوطه را داشته باشند، باید تا شنبه، 30 آوریل 2022 و شنبه، 7 می 2022، از طریق خدمات پذیرش تعمیر آنلاین یا مراکز پشتیبانی از مشتریان پلی استیشن اقدام کنند.

همچنین ادامه متن به این شکل است:

لطفا محصولات خراب خود را سریعا به تعمیرات پلی استیشن ارسال کنید. این آخرین فرصت شماست. ما پس از مهلت فوق، نمی‌توانیم درخواست‌ها یا ورودی‌ها را بپذیریم‌؛ بنابراین اگر قصد دارید برای خدمات پس از فروش درخواست دهید، لطفا در اسرع وقت این کار را انجام دهید. لطفا توجه داشته باشید که ممکن است تعمیرات قبل از تاریخ پایان به دلیل فرسودگی قطعات امکان پذیر نباشد. ما صمیمانه از مشتریانی که از این محصول استفاده می‌کنند عذرخواهی کرده و از درک شما سپاس‌گزاریم.

پلی استیشن 3 در ابتدا در 11 نوامبر 2006 در ژاپن عرضه شد. یک مدل باریک از پلی استیشن 3 در سپتامبر 2009 منتشر شد و نسخه نهایی آن به نام Super Slim در اکتبر 2012 عرضه شد. مدل Super Slim آخرین مدل پلی استیشن 3 بود که سونی با این اعلامیه، رسما از توقف پشتیبانی و گارانتی سخت‌‌افزاری آن خبر داد.

Sina_2081MEYSAMB300
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *