اخبار بازی

پچ جدید بازی Elden Ring برای PS5 و PC منتشر شد

استودیو فرام سافتور ساعاتی پیش پچ جدید بازی Elden Ring را برای PC و PS5 منتشر کرد. این پچ مشکل کاربران PC مبنی بر اجرای کند بازی را رفع می‌کند و همچنین سرعت لود مکان‌های جدید در هنگام ورود نیز افزایش یافته‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

به دنبال عذرخواهی بندای نامکو، ناشر بازی الدن رینگ بابت ایرادات و مشکلات فنی این بازی، استودیو فرام سافتور ساعاتی پیش پچ ۱.۰۲.۱ را برای پلتفرم‌های PC و PS5 منتشر کرد. این پچ ایراد اجرای بازی که پس از اضافه شدن آنتی چیت ایجاد شده بود را برای کاربران PC رفع می‌کند. برخی از کاربران خبر از عملکرد بد موس هنگام تجربه بازی داده‌اند، که به گفته فرام سافتور با این پچ رفع خواهد شد. تعداد فایل‌های لازم برای لود در هنگام ورود به یک لوکیشن جدید نیز با این پچ کاهش یافته که به اجرای روان‌تر بازی کمک شایانی می‌کند.

پچ جدید بازی Elden Ring برای کاربران PS5 ایراد ناگهانی بسته شدن بازی که در آپدیت قبلی ایجاد شده بود را رفع می‌کند. هنوز مشخص نیست این پچ مشکلاتی عملکردی نسخه PC نظیر افت ناگهانی نرخ فریم و گیر کردن‌های هرچند کم ولی آزاردهنده را رفع می‌کند یا خیر.

بازی الدن رینگ هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. علی رغم مشکلاتی که کاربران PC هنگام اجرای بازی با آن درگیر هستند، بازی در روز عرضه آمار تحسین برانگیز ۷۶۴ هزار بازیکن هم زمان را ثبت کرده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *