اخبار بازی

تریلر بازی Hogwarts Legacy احتمالا در مارس منتشر خواهد شد

کاربر accountngt در توئیتر که سابقه‌ی خوبی در افشا کردن اخبار مختلف دارد، به تازگی اعلام کرده که در ماه مارس می‌توانیم 100 درصد انتظار یک تریلر جدید از بازی Hogwarts Legacy را داشته باشیم.

سونی در اوایل ماه فوریه‌ی بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Gran Turismo را به نمایش گذاشت، اما هنوز شاهد یک مراسم جامع رسمی برای بازی‌های جدید پلی‌استیشن نبوده‌ایم. اخیرا شایعاتی مبنی بر برگزاری یک مراسم پلی‌استیشن در ماه مارس منتشر شده است. نیک بیکر (Nick Baker)، یکی از موسسان XboxEra، مدعی شده که این مراسم قرار است پر از نمایش‌های جذاب باشد.

حساب کاربری accountngt در توئیتر گفته که در ماه مارس قرار است شاهد انتشار یک تریلر از Hogwarts Legacy باشیم. البته معلوم نیست که آیا این تریلر بخشی از مراسم احتمالی پلی‌استیشن خواهد بود یا به صورت جداگانه شاهد نمایش آن خواهیم بود. این احتمال وجود دارد که در این تریلر شاهد رونمایی از پنجره‌ی عرضه‌ی دقیق‌تری از بازی هم باشیم. طبق شایعات کنونی، این بازی قرار است در سپتامبر 2022 عرضه شود. مدیر عامل Warner Media، جیسون کیلار (Jason Kilar)، پیش از این رسما اعلام کرده که قطعا شاهد انتشار بازی در سال 2022 خواهیم بود.

بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم PC در دست توسعه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *