اخبار بازی

بازی Rainbow Six Extraction به رکورد 5 میلیون بازیکن رسید

به نظر می‌رسد بازی Rainbow Six Extraction علی‌رغم عملکرد کیفی ضد و نقیض خود، به بازیکنان زیادی دست پیدا کرده است.

طی گزارش مالی منتشر شده توسط یوبی‌سافت، بازی Rainbow Six Extraction از زمان انتشار با استقبال بی‌نظیری از سمت بازیکنان روبرو شده و به رکورد 5 میلیون بازیکن رسیده است. بازی مذکور حتی شروع امیدوارکننده‌ای داشت و همان هفته‌ ابتدایی عرضه‌ی خود، به رکورد 3 میلیون بازیکن رسید. یوبی‌سافت تعداد بازیکنان هر پلتفرم را مشخص نکرده، اما به نظر می‌رسد که عرضه‌ی این بازی روی سرویس گیم‌پس، در افزایش مخاطبین آن تاثیر زیادی داشته است.

بازی مذکور از قابلیت Body Pass هم استفاده می‌کند. این ویژگی به یکی از خریداران بازی، امکان دعوت رایگان دوست خود را فراهم می‌کند. موضوع ذکر شده هم می‌تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش پلیرهای بازی بوده باشد. بازی Rainbow Six Extraction در همان جهان Rainbow Six Siege جریان دارد؛ جایی که اپراتورهای محبوب این سری با کمک یکدیگر، باید خطر حمله‌ی موجودات فضایی به زمین را از بین ببرند. بازی کردن این اثر به صورت تک‌نفره هم امکان پذیر است، اما قطعا بهترین تجربه را هنگام تجربه با دوستانتان حس خواهید کرد. درست مانند Rainbow Six Siege، هر اپراتور سلاح‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارد.

یوبی‌سافت همچنین اخیرا اعلام کرده بود که پشتیبانی از Siege، حتی 6 سال بعد از عرضه‌ی آن نیز ادامه خواهد داشت. در مجموع 80 میلیون بازیکن نسخه‌ی قبلی Ranbow Six را تجربه کرده‌اند، بنابراین ادامه‌ی پشتیبانی از این اثر، امری طبیعی به‌نظر می‌رسد.

هر دو بازی Ranbow Six برای کنسول‌های نسل هشت و نه از ایکس باکس و پلی استیشن و پلتفرم پی سی در دسترس هستند.

اینسایدر استخونی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *