اخبار بازی

Skull and Bones حالا متمرکز بر بخش چندنفره است

یوبیسافت (Ubisoft) تأیید کرد بازی Skull and Bones که مدتی طولانی در دست ساخت بود، اکنون بر بخش چند نفره متمرکز است.

بازی Skull & Bones از زمان معرفی اولیه‌ی خود در 2017، بارها تأخیر خورد و اکنون، از اعلام تأخیر قبلی 9 ماه گذشته است.

روز پنجشنبه، مدیر مالی ارشد یوبیسافت، فردریک دوگت (Frédérick Duguet)، در آخرین جلسه‌ی گزارش مالی این شرکت، اطلاعات تازه‌ای از مسیر کنونی این بازی به اشتراک گذاشت:

این آی‌پی جدید بسیار امیدوارکننده است و بر چندنفره بودن تمرکز دارد که با استراتژی ما برای آوردن رقابت چندنفره و کوآپ به یک بازی جهان آزاد عظیم با فانتزی‌های جذاب، همخوانی دارد. البته که این رویکرد باعث افزایش زمان ساخت بازی شد، اما از کارگردانی هنری و پیشرفت بازی تا به اینجای کار، راضی هستیم.

فردریک دوگت

بازی Skull & Bones در اولین معرفی خود، بازی‌ای توصیف شد که در آن، بازی‌بازان می‌توانند به تنهایی یا با دوستانشان در اقیانوس هند گشت و گذار کنند.

در سال 2020، منابع خبری VGC خاطرنشان کردند که این بازی مسیر خود را تغییر داده است و در مسیر تبدیل به یک بازی سرویس محور حرکت می‌کند.

این مورد نیز اعلام شد که بازی، دنیایی پایدار دارد و مأموریت‌ها، شخصیت‌ها و پی‌رنگ‌هایی را شامل می‌شود که در طول زمان و بر اساس اعمال تمامی بازی‌بازان، تغییر می‌کنند و تکامل می‌یابند.

بنا بر جزئیات جدیدی که اینسایدری به نام تام هندرسون (Tom Henderson) اخیراً منتشر کرده بود، Skull & Bones از عناصر بقا نیز بهره خواهد برد. بازی‌بازان سفر خود را با قایقی ساده آغاز می‌کنند و نیاز دارند به دنبال منابع بگردند و مأموریت‌ها را به پایان برسانند تا بتوانند کشتی بسازند. پیشرفت بازی‌باز نیز بر اساس مقدار ارز دریافتی از تکمیل مأموریت‌ها، یورش‌ها، انتقال بار، و غارت سایرین صورت می‌گیرد.

این بازی طی سال مالی آینده‌ی یوبیسافت یعنی از آوریل 2022 تا آوریل 2023 عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *