اخبار بازی

تانگو گیم‌ورکس از بازی موبایلی Hero Dice رونمایی کرد

طی بیانیه‌ای، شرکت زنیمکس آسیا (ZeniMax Asia) و استودیوی تانگو گیم‌وُرکس (Tango Gameworks) به صورت رسمی از بازی Hero Dice برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کردند.

Hero Dice اولین تجربه‌ی استودیوی تانگو گیم‌وُرکس در ساخت بازی برای گوشی‌های هوشمند است. این عنوان اکشن و کمدی با قابلیت بازی توسط چهار نفر همزمان به سبک بازی‌های رومیزی ساخته شده است.

مکانیزم‌های کلیدی بازی

قوانینی ساده مناسب برای تمام رنج‌های سنی: شما در این بازی با تاس ریختن امکان حرکت قهرمان خود را به دست می‌آورید و برای پیروزی تنها کافیست تمام رقبا را از روی نقشه بازی حذف کنید!

کارت‌ها کلید پیروزی شما هستن: وقتی در مبارزه با قهرمان دیگر بازی‌بازان هستید، جادوهایی که به صورت کارت در آمده‌اند برای شما حیاتی می‌شوند، پس در استفاده از کارت‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگر دقت به خرج دهید.

این یک عنوان مهارت محور است: هر قهرمان دارای مهارتی منحصر به فرد است که بازی‌باز متناسب با سلیقه و روش بازی خود می‌تواند قهرمان را شخصی سازی نماید.

قهرمانان و کارت‌های خود را ارتقا دهید: هم کارت‌ها و هم قهرمان‌ها قابل ارتقا هستند. با ارتقای هر کارت یا قهرمان، به قدرت و تاثیر آن‌ها در میدان نبرد افزوده می‌شود.

با دوستان خود به تجربه‌ی بازی بپردازید: حداکثر چهار بازیکن می‌توانند همزمان با هم بازی کنند. بازی به صورت چند نفره مزایایی را ارائه می‌دهد که بازی انفرادی ندارد، مانند وجود کارت‌های طبقه بندی پشتیبانی.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

Hero Dice قرار است در بهار سال 2022 در ژاپن برای گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید منتشر شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی بازی مراجعه نمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *