اخبار بازی

فیل اسپنسر جایزه یک عمر دستاورد D.I.C.E را دریافت خواهد کرد

تاد هاوارد از بتسدا جایزه‌ی یک عمر دستاورد را به فیل اسپنسر، رئیس برند ایکس باکس، اهدا خواهد کرد. به طور حتم این یک موفقیت کم‌نظیر برای اسپنسر محسوب می‌شود.

انجمن AIAS امروز اعلام کرد که آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، جایزه‌ی یک عمر دستاورد این انجمن را دریافت کرد. بیست و پنجمین رویداد آکادمی هنرهای تعاملی و علمی در تاریخ 24 فوریه برگزار خواهد شد. کارگردان بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios)، تاد هاوارد (Todd Howard) جایزه‌ی یک عمر دستاورد را به اسپنسر اهدا خواهد کرد.

فیل اسپنسر در ژانویه 2022 به عنوان رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت نام خود را مطرح کرد و بیش 30 سال در زمینه‌ی تکنولوژی، سرگرمی، هدایت کمپانی‌‎ها و استودیوهای مختلف و همچنین رهبری برخی کسب و کارهای جهانی فعالیت کرده است. او در سال 1988 به عنوان یک کارآموز وارد مایکروسافت شد و مسئولیت‌های مختلفی را در این شرکت برعهده گرفت.

اسپنسر در این مدت برند ایکس باکس را رهبری و عرضه‌ی چندین کنسول را تجربه کرده است. همچنین شاهد خریدهای گوناگونی مانند موجانگ (Mojang) و زنیمکس مدیا (Zenimax Media) نیز از سوی وی بوده‌ایم. در زمینه‌ی محتوا، تحت نظارت او بازی‌های محبوبی از سری Forza ،Halo و Gears of War منتشر شدند. جدای از تمامی این موارد، شاید ارائه‌ی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس بزرگ‌ترین دستاورد فیل اسپنسر محسوب شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *