اخبار بازی

ویژگی Music Rally در Gran Turismo 7 بسیار عجیب به نظر می‌رسد

به نظر می‌رسد یکی از عجیب‌ترین المان‌های اضافه شده به عنوان مورد‌انتظار Gran Turismo 7، قابلیت Music Rally باشد که به جای مسابقه‌، روی موسیقی ‌تمرکز می‌کند.

با توجه به اظهارات کارگردان سری عناوین Gran Turismo یعنی آقای Kazunori Yamauchi، هدف تیم توسعه دهنده از اضافه کردن این حالت به جدیدترین بازی سری این بود که پلیر‌ها از موسیقی‌‌های متن این اثر نهایت لذت را ببرند. به صورت کلی هنگامی که این حالت از بازی را تجربه می‌کنید باید از هر کدام از چک‌پوینت‌های مسیر با سرعتی بالا عبور کرده تا موسیقی موردنظر با ضرب‌آهنگ سریع‌‌‌تری اجرا گردد. همان‌طور که می‌دانید هدف تیم توسعه دهنده از خلق این حالت لذت بردن از موسیقی‌های متن بازی Gran Turismo 7 بوده است نه مسابقه.

با این که این حالت اضافه شده به عنوان Gran Turismo 7 بسیار عجیب است اما به نظر می‌رسد که ایده‌ی جالبی باشد، به خصوص اگر طرفدار موسیقی‌های متن سری Gran Turismo باشید، Gran Turismo 7 بیش‌از 300 موسیقی متن دارد که توسط 70 هنرمند ساخته‌ شده‌اند. از دیگر المان‌های اضافه شده در مورد موسیقی، می‌توان به قابلیت replay اشاره نمود که نحوه‌ی کات خوردن دوربین را با ضرب‌آهنگ موسیقی پخش شده هماهنگ کرده و به شما اجازه می‌دهد ویدیو‌های مخصوص به خود را از مسابقه تهیه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *