اخبار بازی

تریلر جدید Horizon: Forbidden West منتشر شد

با توجه به تریلر و اسکرین‌شات‌های جدید منتشر شده از Horizon: Forbidden West، به نظر می‌رسد که با یک اثر بسیار هیجان‌انگیز رو به رو خواهیم شد.  

با توجه به نمایش‌ها، تریلر‌‍‌ها و اسکرین‌شات‌هایی که از عنوان مورد انتظار Horizon: Forbidden West منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد که فعالیت‌های بسیار زیاد و متنوعی در انتظار کاربران و طرفداران این اثر باشند. از فعالیت‌هایی که در این اثر وجود دارند می‌توان به ماجراجویی در خرابه‌ها، چالش‌های مختلف و آزادسازی پایگاه‌های گوناگون اشاره کرد.

بازی Horizon: Forbidden West یک عنوان نقش‌آفرینی و جهان‌آزاد بسیار گسترده خواهد بود. با توجه به کتاب‌ راهنمای این اثر که به صورت کلی درمورد پیش‌زمینه‌ی داستانی و دیگر مسائل صحبت می‌کند، این عنوان بیش از 40 نوع دشمن رباتی خواهد داشت. لازم به ذکر است انواع دشمنان رباتی در بازی اول به 26 عدد می‌رسید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید این کتاب 200 صفحه‌ای را به مبلغ 50 دلار از طریق آمازون (Amazon) پیش خرید کنید.

عنوان مورد انتظار Horizon: Forbidden West در تاریخ 29 بهمن (18 فوریه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود.

شما در ادامه می‌توانید تصاویر و تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

HamidLucciola Ballad
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *