اخبار بازی

الکترونیک آرتس در حال حاضر علاقه‌ای به NFT ندارد

اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر عامل الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، در جلسه‌ی مالی جدید این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر علاقه‌ای به دنبال کردن NFT ندارد.

چند وقتی می‌شود که NFTها به موضوعی داغ در فضای مجازی تبدیل شده‌اند. بسیاری از غول‌های صنعت بازی هم قصد دارند تا این فناوری را وارد بازی‌های خود کنند. این در حالی است که گیمرها اکثرا از این موضوع بیزار هستند. الکترونیک آرتس یکی از ناشرهایی است که طبق گزارشات به شدت به این شیوه از کسب درآمد علاقه‌مند است. البته این طور که به نظر می‌رسد مدیر عامل این شرکت در بیانیه‌ی اخیر خود این شایعات را رد کرده است.

در یک جلسه‌ی مالی جدید، اندرو ویلسون سناریوی کنونی NFTها را با همهمه‌ی قبلی مواردی مثل 3D ،VR و AR مقایسه کرد. او در ادامه توضیح داد که چه کارهایی برای تبدیل کردن برنامه‌هایی مثل NFT به منبع درآمد موفق لازم است. با این حال باز هم تاکید که الکترونیک آرتس روی این برنامه‌های تمرکزی ندارد و در عوض به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای خوب برای گیمرها است:

به نظرم ارائه‌ی خدماتی مثل NFT به چهار فاکتور کلیدی بستگی دارد. ارائه‌ی محتوایی با کیفیت بالا، کمیابی محتوای مورد نظر، گواهی اعتبار محتوا و یافتن افرادی که به آن علاقه دارند. ما شاهد چنین اتفاقی در جهان واقعی و جهان دیجیتالی بوده‌ایم. این اتفاقی است که چند سالی در بازی‌ها و حول بازی‌های ما افتاده است.

او در ادامه گفت:

به نظرم NFT یا بلاک‌چین بخش مهمی از صنعت ما خواهند بود. ما دوست داریم تا بهترین تجربه‌ی ممکن را به مخاطبان خود ارائه دهیم. در حاضر فکر نمی‌کنم که دنبال کردن NFT بهترین روش باشد.

برخلاف الکترونیک آرتس، به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت (Ubisoft) شدیدا به اضافه کردن NFT به بازی‌های ویدیویی علاقه دارد. این در حالی است که معرفی NFTها از سوی این شرکت با واکنش منفی طرفداران روبه‌رو شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *