اخبار بازی

امسال از بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 رونمایی خواهد شد

سری محبوب Final Fantasy امروز 25 ساله شد و به همین مناسبت، شرکت اسکوئر انیکس تایید کرد که در سال جاری از عنوان Final Fantasy 7 Remake Part 2 رونمایی خواهد شد.

به گزارش VGC، در گفت‌وگویی حول بیست و پنجمین سالگرد سری Final Fantasy، کارگردان نسخه‌ی هفتم، یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، اعلام کرد که قصد دارد اولین اطلاعات حول بازسازی Fina Fantasy 7 Remake Part 2 را در سال جاری به اشتراک بگذارد. وی در این باره گفت:

ما به سختی روی Final Fantasy VII: Ever Crisis کار می‌کنیم، بنابراین لطفاََ منتظر آن باشید. به علاوه، در مورد بازی مورد انتظار FF VII Remake Part 2 نیز امسال اطلاعاتی منتشر خواهد شد.

کیتاسه در پاسخ به این که آیا امسال شاهد رونمایی از قسمت دوم ریمیک محبوب خواهیم بود یا خیر گفت:

خب بله، ما تازه جشن بیست و پنجمین سالگرد را آغاز کرده‌ایم، بنابراین ما می‌خواهیم طرفداران را هیجان‌زده نگه داریم، بنابراین در طول 12 ماه آینده، قصد داریم اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم. منتظر باشید.

اطلاعات زیادی از بازی FF7 Remake Part 2 در دست نیست، ما تنها می‌دانیم که نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، دستیار کارگردان پارت اول، وظیفه‌ی کامل کارگردانی و رهبری پارت دوم را برعهده خواهد گرفت، در حالی که تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) نقش کارگردان خلاق را پذیرفته است.

نومورا مدتی پیش اعلام کرده بود که پارت دوم FF7 Remake از تمام قدرت کنسول پلی استیشن 5 بهره خواهد برد و در این رابطه چیزی کم نخواهد گذاشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *