اخبار بازی

سری Call of Duty در آینده برای پلی استیشن عرضه خواهد شد

بر اساس اعلام رسمی آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس برند ایکس باکس، بازی Call of Duty حداقل تا زمان اتمام زمان قراردادها، برای پلی استیشن نیز عرضه خواهد شد.

دقایقی پیش فیل اسپنسر در یک توییت جدید تایید کرد که سری Call of Duty در آینده برای پلتفرم پلی استیشن نیز عرضه خواهد شد. اسپنسر در توییت جدید خود گفت:

این هفته مکالمات خوبی با سران سونی داشتم. من این موضوع را تایید کردم که قصد ما احترام گذاشتن به تمامی قراردادها در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد است و ما قصد داریم Call of Duty را روی پلی استیشن عرضه کنیم. سونی بخش مهمی از صنعت ما است و ما برای این رابطه ارزش قائل هستیم.

به دنبال خرید اکتیویژن بلیزارد توسط شرکت مایکروسافت، بسیاری از گیمرها باور داشتند که بازی‌های جدید این سری دیگر برای پلی استیشن عرضه نخواهد شد. دقت داشته باشید که بیانیه‌ی اسپنسر هم می‌تواند به عرضه‌ی Call of Duty روی پلی استیشن تا زمان اتمام قرارداد اشاره داشته باشد و هم از طرفی ممکن است انتشار همیشگی مد نظر وی باشد. در هر صورت تا زمانی نامشخص طرفداران سری Call of Duty روی پلی استیشن، می‌توانند نگرانی‌های خود را کنار بگذارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *