اخبار بازی

تاریخ انتشار Assassin’s Creed Ezio Collection برای نینتندو سوییچ مشخص شد

همانطور که پیشتر شایعات فاش کرده بودند، تاریخ انتشار Assassin’s Creed Ezio Collection برای نینتندو سوییچ ۲۸ام بهمن ماه سال جاری خواهد بود. این ریمستر سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مدتی است که کمپانی یوبی سافت مشغول عرضه بازی‌های مختلفی از فرنچایزهای محبوب خود برای کنسول هبریدی نینتندو سوییچ است. مسلما یکی از بزرگ‌ترین آی‌پی‌های یوبی سافت، فرنچایز Assassin’s Creed است که سال‌ها است روی پلتفرم‌های مختلف در حال عرضه است و فارغ از ریمستر Assassin’s Creed: The Rebel Collection که شامل دو بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag و Assassin’s Creed Rogue است و سال ۲۰۱۹ روی سوییچ عرضه شذ، عنوانی دیگری از این مجموعه برای کاربران سوییچ در دسترس نیست.

در ماه دسامبر شایعات و گزارش‌های مختلفی خبر از عرضه بازی Assassin’s Creed Ezio Collection برای نینتندو سوییچ می‌دادند. این کالکشن شامل نسخه ریمستر سه‌گانه اتزیو است که دربر گیرنده سه بازی Assassin’s Creed 2 ،Brotherhood و  Revelations است. روز گذشته بالاخره کمپانی یبوی سافت این خبر را به صورت رسمی تایید کرد و تاریخ انتشار این کالکشن را نیز مشخص نمود. Ezio Collection نزدیک به یک ماه دیگر و به طور دقیق‌تر بیست و هشتم بهمن ماه (۱۷ام فوریه) برای سوییچ منتشر می‌شود.

ریمستر Assassin’s Creed Ezio Collection سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شده بود و نقدهای متوسطی را از وسی منتقدان دریافت کرد. میزان فروش بازی به گفته ناشر در مجموع رضایت بخش بوده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *