اخبار بازی

Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود

با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده، استودیوی فرام سافتور (From Software) پس از عنوان Elden Ring، بازی جدیدی از مجموعه‌ی Armored Core عرضه خواهد کرد.

یکی از کاربران ریست‌اِرا (ResetERA) در نظرسنجی مشتریان حول بازی جدیدی از سری Armored Core شرکت کرده و تصاویری از این بازی به همراه دو ویدیوی 30 ثانیه‌ای مشاهده کرده است. وی همچنین توانست توضیحات زیر را در نظرسنجی مشتریان به دست بیاورد:

Melange، یک ماده ناشناخته که می‌تواند به پیشرفت جوامع انسانی کمک کند. در گذشته، این ماده باعث رخداد یک فاجعه‌ی میان‌کهکشانی روی سیاره‌ی بشتر (Bashtar) شد که به دنبال آن، سیستم ستاره‌ای اطراف این سیاره نابود گشت. دهه‌ها بعد، واکنش Melange باری دیگر در سیاره‌ی بشتر یافت شد. برای به دست آوردن این ماده‌ی ناشناخته، دولت‌ها، سازمان‌ها، فرقه‌های مختلف و گروهی ناشناس از جنگجویان که شخصیت اصلی یکی از آن‌ها است، با یکدیگر درگیر شدند.

بازی یک شوتر سوم شخص اکشن با محوریت مکا (Mecha) است که شما را در دنیایی علمی-تخیلی (Sci-Fi) با اکشن پویا و نقشه‌ای به شدت وسیع قرار می‌دهد. شما با دشمنان سرسخت به شکل مبارزه از راه دور (با تفنگ) و نزدیک (از طریق تیغه‌ها) مبارزه خواهید کرد.

armored core

دنیای علمی-تخیلی، خلق شده توسط هیدتاکا میازاکی

نگاه منحصر به فرد و عمیق فرام سافتور در قبال یک روایت چند لایه‌ای عمیق علمی-تخیلی.

یک میدان وسیع که چشم‌اندازی از جهانی چند لایه‌ای است

در یک نقشه‌ی وسیع و سه بعدی، شما می‌توانید مقیاس جهانی با محوریت مکا را حس کنید. نقشه‌های بسیار متنوع دشمنان چالش‌برانگیز متعددی را به شما ارائه می‌دهند و موقعیت‌های به دقت طراحی‌ شده‌ای را شامل می‌شوند که تکرار آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود.

مبارزه از راه دور و نزدیک باعث می‌شود درگیری را به خوبی حس کنید

این بازی نه تنها مبارزه از راه دور با تفنگ‌ها را ارائه می‌دهد، بلکه مبارزات از فاصله‌ی نزدیک با تیغه‌ها و سپر‌ها را نیز شامل می‌شود. این طراحی باعث می‌شود نوعی سرعت را در گیم‌پلی حس کنید. شما باید استراتژی دفاعی و حمله‌ای را در مبارزات انتخاب کنید.

سطح بالای آزادی شخصی‌سازی

قطعات مختلف بدن Mech خود را شخصی‌سازی کنید. با سطح بالای شخصی‌سازی، شما می‌توانید یک Mech با استایل خاص گیم‌پلی خود طراحی کنید. شما چه رویکردی را ترجیح می‌دهید، مبارزه از راه نزدیک و سرعت عمل بالا یا مبارزه از راه دور با استراتژی‌های دقیق؟

قبل از این نیز چندین منبع معتبر به توسعه‎ی اثری جدید از سری Armored Core توسط فرام سافتور اشاره داشته‌اند. باندای نامکو و فرام سافتور واکنشی به این شایعه نشان نداده‌اند. آخرین بازی از این فرنچایز (Armored Core V) در سال 2012 عرضه شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *