اخبار بازی

بانجی یک طراح ارشد روایت را برای پروژه‌ای جدید استخدام کرد

تام ابرناثی (Tom Abernathy)، توسعه‌دهنده‌ی سابق بازی Guild Wars 2، اخیراً به عنوان طراح ارشد بخش روایت و به منظور کار روی پروژه‌ای جدید، به استودیوی بانجی پیوسته است.

استودیوی بانجی (Bungie) همواره به ساخت سری بازی‌های Halo و Destiny شناخته شده است. این استودیو برای توسعه‌ی یک پروژه‌ی جدید، نیروهای تازه‌ای را جذب می‌کند. در همین راستا، اخیراً یک طراح ارشد روایت برای کار روی این بازی معرفی نشده، به بانجی پیوسته است. تام ابرناثی با انتشار پیامی در صفحه‌ی توییتر خود، این خبر را تایید کرد.

آقای ابرناثی سابقه‌ی کار روی بازی‌های Guild Wars 2، League of Legends، The Saboteur و چند عنوان دیگر را در کارنامه‌ی خود دارد. هنوز مشخص نیست که پروژه‌ی جدید استودیوی بانجی به سری Destiny مرتبط است یا خیر. با این حال، بانجی در سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد یک آی‌پی جدید را تا سال 2025 منتشر نماید.

بر اساس آگهی‌های استخدامی که پیش از این منتشر شده بودند، ظاهراً بازی بعدی استودیوی بانجی یک اثر اکشن چندنفره با المان‌های لایو سرویس خواهد بود. انتظار می‌رود در سال جاری میلادی، اطلاعات بیشتری از پروژه‌ی جدید بانجی ارائه گردد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *