اخبار بازی

بازی جدید کارگردان DriveClub سال 2022 معرفی می‌شود

آقای پاول راچنسکی (Paul Rustchynsky)، کارگردان DriveClub اعلام کرد بازی جدید او و تیمش سال میلادی جاری رونمایی می‌شود. به گفته آقای راچنسکی این بازی با تمامی بازی‌های قبلی ایشان فرق دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هر چند که دیگر استودیو Evolution، سازنذه عناوینی همچون DriveClub و Onrush در صنعت بازی‌های ویدیویی فعال نیست و تعطیل شده‌است اما، برخی از اعضای ارشد و سابق این استودیو اکنون در سایر استودیوها مشغول به کار هستند و خود را مشغول نگه داشته‌اند. در صدر این افراد، آقای پاول راچنسکی (Paul Rustchynsky) قرار دارد که کارگردانی بازی DriveClub را بر عهده داشت. ایشان پس از تعطیلی Evolution به استودیو آوالانچ ملحق شد و در کنار اعضای تیمش شعبه لیورپول این استودیو را افتتاح کردند. آن‌ها در این شعبه چندین سال است که مشغول ساخت یک بازی جدید هستند. این بازی قرار است طی سال میلادی جاری روانه بازار شود.

به گفته کارگردان DriveClub بازی جدید آوالانچ با تمامی بازی‌های پیشینی که ایشان در آن حضور داشته‌اند، متفاوت است و تجربه کاملا جدیدی خواهد بود. در کنار این بازی یکی آی‌پی جدید نیز در آوالانچ ساخته می‌شود که خبر معرفی آن طرفداران را هیجان زده خواهد کرد. آقای راچنسکی همچنین تاکید که این پروژه جدید دنباله بازی‌های DriveClub ،MotorStorm و Onrush نیست.

در حال حاضر استودیو آوالانچ مشغول ساخت بازی Contraband، یک عنوان کو-آپ جهان باز است که توسط مایکروسافت منتشر می‌شود و در انحصار کنسول Xbox Series X/S و PC خواهد بود. بیش از ۱۵۰ نفر روی این بازی کار می‌کنند. تاریخ دقیق انتشار این پروژه هنوز مشخص نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *