اخبار بازی

Modern Warfare 2 در آمریکای لاتین جریان دارد

بنا بر ادعای اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) کمپین داستانی Call of Duty: Modern Warfare 2 در آمریکای لاتین جریان دارد. بنا بر گزارش‌هایی که پیشتر منتشر شده‌اند، نسخه دوم مدرن وارفر قرار است سال ۲۰۲۲ عرضه شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه کال آو دیوتی به عنوان یکی از چندین فرنچایزی که به صورت هر ساله پا به عرصه بازار می‌گذارند، عملکرد بسیار خوبی را از نظر تجاری تجربه می‌کند و علی رغم اینکه انتشار سالانه آن روی نمرات و نظرات برخی مخاطبان اثر منفی داشته اما، تقریبا روی میزان فروش بی‌تاثیر بوده‌است. کال آو دیوتی ونگارد در اوج اخبار و جنجال‌هایی که پیرامون کمپانی اکتیویژن بلیزارد وجود داشت عرضه شد و هر چند فروش خوبی را تجربه کرد اما، در مقایسه با سایر نسخه‌های مجموعه عملکرد بسیار ضعیفی را داشت.

معمولا در چنین شرایطی ناشر یک آی‌پی بسیار محافظه‌کار عمل می‌کند و با به تعویق انداختن تاریخ انتشار منتظر بهبود اوضاع و فروکش کردن آتش مخاطبان می‌ماند و بنابراین بسیاری از تحلیلگران انتظار داشتند، نسخه جدید کال آو دیوتی سال ۲۰۲۲ منتشر نشود. از نظر آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر معروف مجموعه اینگونه نیست. ایشان در تازه‌ترین ویدیو خود در یوتیوب اعلام کردند مدرن وارفر ۲ قرار است امسال عرضه شود و کمپین داستانی Call of Duty: Modern Warfare 2 در آمریکای لاتین جریان دارد.

به گفته آقای هندرسون مپ بازی نیز بسیار خاص و منحصر به فرد است و از طریق یک آپدیت به بخش وارزون نیز اضافه خواهد شد. استودیو Infinity Ward تمرکز ویژه‌ای روی ارتقای هوش مصنوعی گذاشته و هوش مصنوعی این بازی طبیعی‌تر از نسخه‌های پیشین عمل می‌کند.

آقای هندرسون از احتمال حضور برخی المان‌های Free 2 Play نیز سخن گفتند که تا معرفی رسمی بازی نمی‌توان آن را تایید یا رد نمود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *