اخبار بازی

اطلاعاتی از بسته الحاقی Cyberpunk 2077 منتشر شد

یکی از منابع ادعا می‌کند که از اطلاعاتی درباره‌ی روند توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی و به‌روزرسانی بزرگ بعدی عنوان Cyberpunk 2077 برخوردار است.

طبق این اطلاعات بهینه ساز نسل نهم Cyberpunk 2077 مانند یک انتشار دوباره برای این بازی در نظر گرفته می‌شود و نام آن را به Cyberpunk 2077: Samurai Edition تغییر خواهد داد. ظاهرا سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) میزبان یک پخش زنده‌ی بزرگ در ماه فوریه خواهد بود تا از بهینه ساز، انیمه‌ی Cyberpunk و اولین بسته‌ی الحاقی بازی رونمایی کند.

در این بهینه ساز آرایشگاه‌ها، گاراژ، هوش مصنوعی بهبود یافته، سیستم ترانس ماگ، تعادل مجدد کامل سیستم غارت و رابط کاربری جدید به Cyberpunk 2077 اضافه خواهند شد و شخصیت‌های بازی مانند Judy و Panam پیام‌های بیشتری را برای پلیر ارسال خواهند کرد. علاوه بر این، محتوای اضافی جدید نیز شامل 4 سلاح جدید، حالت +New Game، شخصی سازی آپارتمان و کنسرت‌های جدید خواهد بود.

درباره‌‌ی بسته‌ی الحاقی، ظاهرا این بسته در Pacifica اتفاق می‌افتد که بسیار عظیم است و طی آن در جایی به نام “Combat Zone” به گردش و انجام ماموریت می‌پردازید. طبق اطلاعات، دو باند جدید به نام Bozos و Slaughterhouse بر سر منطقه‌ی Combat Zone به مبارزه می‌پردازند. گفته می‌شود که محیط Combat Zone به دنیای S.T.A.L.K.E.R شباهت دارد. همچنین گفته می‌شود که مینی گیمی شبیه به Gwent در The Witcher 3 همراه با بخش چندنفره‌ی مخصوص به خود به Cyberpunk 2077 اضافه خواهد شد.

در نهایت، گفته می‌شود که انیمه‌ی سایبرپانک به نام Cyberpunk 2077: Edgerunners توسط استودیوی Trigger با نویسندگی توسط خود سی‌دی پراجکت رد ساخته شده است.

توجه داشته باشید که تمام اطلاعات ذکر شده غیررسمی هستند و هنوز تایید یا رد نشده‌اند.

عنوان Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا در دسترس قرار دارد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی را به قلم مهدی رضایی از اینجا مطالعه نمایید.

Mehran.Bapengu
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *