اخبار بازی

کارگردان بازی Valorant روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کند

جو زیگلر (Joe Ziegler)، کارگردان بازی Valorant، اخیراً از شغل خود به عنوان کارگردان این اثر کناره‌گیری کرده و از کار روی یک پروژه‌ی جدید خبر داده است.

آقای زیگلر با انتشار پستی در وب‌سایت Valorant، پیامی را منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است.

با قلبی سرشار از قدردانی و هیجانی عمیق امروز با خبری جدید نزد شما آمدم. پس از 8 سال کار روی بازی Valorant و ساختن پایه‌های آن با تیمی از توسعه‌دهندگان متعهد و پرشور که به طور خستگی ناپذیر برای خدمت به همه‌ی شما مخاطبان کار کرده‌اند، از نقش کارگردانی این اثر کناره‌گیری می‌کنم. وظیفه‌ی کارگردانی این بازی را به دوست خوبم، اندی هو (Andy Ho)، واگذار می‌کنم که در حال حاضر به عنوان کارگردان ارشد بازی‌ها در ریوت گیمز (Riot Games) فعالیت می‌کند.

اندی شخصی است که من با افتخار می‌گویم که سال‌های زیادی را برای Valorant وقت گذاشته است و فداکاری او برای ارائه‌ی بالاترین استانداردها، الهام‌بخش همه خواهد بود. او باور و اعتماد کامل من را دارد و به رشد و تکامل سالانه‌ی Valorant ادامه خواهد داد تا این اثر بهتر از آن چیزی شود که می‌توانم تصور کنم.

من می‌خواهم کار روی یک چیز جدید را شروع کنم و امیدوار هستم که حتی بتوانیم سطح تاثیر شگفت‌انگیزی که بازی Valorant را تاکنون داشته است، با این پروژه ارتقا دهیم.

من از بازی Valorant و تیم توسعه‌دهنده دور نخواهم بود و آن‌ها همیشه از من حمایت خواهند کرد. از همه‌ی کسانی که از این بازی حمایت کرده‌اند و به آن ادامه می‌دهند، تشکر می کنم. شما زمان من به عنوان کارگردان این بازی را به تجربه‌ای شاد و به یادماندنی تبدیل کردید.

بازی شوتر اول شخص قهرمانی و رایگان Valorant که توسط رایت گیمز (Riot Games) توسعه یافته است، در ژوئن 2020 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و به سرعت در نزد گیمرها به محبوبیت بالایی دست یافت. این بازی در آینده‌ای نزدیک جریان دارد و شامل شخصیت‌هایی بر اساس کشورها و فرهنگ‌های سراسر جهان است. هنوز مشخص نیست که پروژه‌ی جدید کارگردان Valorant در چه سبکی است و باید منتظر معرفی رسمی این بازی و انتشار اطلاعات بیشتر در مورد آن باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *