اخبار بازی

بتسدا به طور ضمنی از تاریخ انتشار Deathloop برای Xbox Series X/S رونمایی کرد

کمپانی بتسدا در تازه‌ترین توئیت خود ضمن اعلام خبر تخفیف ۵۰ درصدی بازی دث‌لوپ روی PS Store، تاکید کرد این بازی تا بیست و سوم شهریور صرفا روی PS5 در دسترس است و به نحوی از تاریخ انتشار Deathloop برای Xbox Series X/S رونمایی کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با آغاز سال میلادی جدید و بهپایان رسیدن سال ۲۰۲۱، اکنون زمان مناسبی است تا عملکرد صنعت بازی‌های ویدیویی و به طور دقیق‌تر ناشران و سازندگان فعال در حوزه را در سالی گه گذشت بررسی کنیم. برای طرفداران کنسول پلی استیشن و کمپانی سونی در مجموع سال خوبی سپری شد و کمپانی ژاپنی بازی‌‎های انحصاری تحسین شده زیادی را نظیر Returnal ،Ratchet & Clank: Rift Apart و Deathloop را برای کنسول PS5 عرضه نمود. البته نباید فراموش کرد که Deathloop بر خلاف دو بازی دیگر جزو آی‌پی‌های در اختیار سونی نیست و با توجه به ناشر آن، بتسدا باید گفت که دیر یا زود شاهد عرضه آن روی پلتفرم رقیب خواهیم بود.

تنها پرسش مهم اینجاست: این اتفاق دقیقا چه زمانی رخ می‌دهد؟ پاسخ به این پرسش چندان آسان نیست زیرا که اطلاعات دقیقی درباره قرارداد میان سونی بتسدا در دسترس نیست. با این وجود ظاهرا ناشر به طور ضمنی از تاریخ انتشار Deathloop برای Xbox Series X/S رونمایی کرده‌است. اکانت رسمی بازی دث‌لوپ در توئیتر بار دیگر روی تخفیف فوق‌العاده ۵۰ درصدی سونی برای این بازی تاکید کرد و از طرفداران خواست از این فرصت استفاده کنند. در پایان نیز گفته شد این بازی تا بیست و سوم شهریور (۱۴ام سپتامبر ۲۰۲۲) صرفا روی کنسول PS5 در دسترس است.

این تاریخ دقیقا یک سال پس از انتشار بازی روی کنسول سونی است و با توجه به بازه زمانی مناسب برای انتشار بازی‌ها، انتظار می‌رود در هفته منتهی به ۱۴ام سپتامبر شاهد عرضه دث‌لوپ روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس باشیم.
لازم به ذکر است تمامی موارد ذکر شده صرفا جنبه تحلیلی از داده‌ها موجود را دارند و به هیچ عنوان رسمی نیستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *