اخبار بازی

اشاره به Silent Hill در مراسم The Game Awards به علت وجود یک بازی جدید نبود

گیِرمو دل تورو (Guillermo del Toro) گفت که اشاره به Silent Hill در مراسم The Game Awards، تنه‌ای به کونامی (Konami) بوده و اشاره‌ای به یک عنوان جدید نبود.

در چند سال گذشته بارها شایعاتی، مبنی بر بازگشت فرنچایز مشهور و ترسناک Silent Hill را شنیدیم. با تغییر استراتژی کونامی از ساخت بازی‌های ویدیویی، سری بازی‌های Silent Hill نیز همچون آثار دیگری که تحت نظارت این کمپانی هستند، رها شدند. با بسته شدن قرارداد همکاری بین بلوبر تیم (Bloober Team) و کونامی، باری دیگر شایعات تولید یک بازی Silent Hill قوت گرفتند. به تازگی نیز، گیرمو دل تورو در مراسم The Game Awards 2021 نام این فرنچایز را برد و بسیاری از گیمرها، این عمل وی را اشاره‌ای به در دست ساخت بودن عنوانی از این سری محبوب قلمداد کردند.

قبل از جدایی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) و کونامی، این دو شرکت P.T را منتشر کردند که دموی یک عنوان Silent Hill بود. لازم به ذکر است که قرار بود، گیرمو دل تورو و نویسنده‌ی مانگاهای ترسناک، جونجی ایتو (Junji Ito)، در این بازی نقش داشته باشند. هرچند پروسه‌ی تولید این بازی لغو شد و ایتو حتی یک اثر نیز برای این بازی ننوشت.

گیرمو دل تورو به تازگی اعلام کرد که اشاره‌ای که بازی Silent Hill در مراسم The Game امسال داشت، تنها اشاره‌ای به کونامی بوده است و در حال کار روی یک عنوان از این فرنچایز نیست. آقای دل تورو ادامه داد که دیگر در تولید بازی‌های ویدیویی مشارکت نخواهد کرد.

آقای گیرمو دل تورو گفت:

این یکی از آن اتفاق‌های عجیب زندگی‌ام بود. تنها هدفم، شوخی کردن با کونامی بود.

بازیی که می‌ساختیم، بسیار چشم‌نواز بود.

با این که هیچگونه اخبار رسمی از بازگشت فرنچایز Silent Hill منتشر نشده، اما این سری در عناوین دیگر، همچون Dead By Daylight حاضر شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *