اخبار بازی

راهنمای شروع Contract در به‌روزرسانی جدید GTA Online

در مقاله‌ی امروز از به‌روزرسانی جدید GTA Online یعنی The Contract خواهیم گفت و نحوه‌ی شروع کردن بسته الحاقی را به شما آموزش خواهیم داد.

به‌روزرسانی جدید عنوان GTA Online به تازگی منتشر شده است و مشخص می‌کند که کدام یک از سه پایان بازی Grand Theft Auto 5، پایان اصلی بوده است. این بسته‌ی الحاقی هم مثل دیگر محتویات اضافه‌ی بازی GTA Online، روش جدیدی را برای به دست آوردن پول بیشتر به بازی‌بازان معرفی می‌کند و جدا از این، گیمرها کنار شخصیت‌ اصلی GTA 5 یعنی فرانکلین (Franklin) بازی خواهند کرد. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، مقداری پول نقد است.

بعد از نصب به‌روزرسانی، وقتی وارد بازی شوید، تماسی از طرف شخصیت لامار دیویس (Lamar Davis) دریافت می‌کنید. او به شما می‌گوید کسی را پیدا کرده که می‌توانید برایش کار کنید؛ آن شخص فرانکلین است. برای کار کردن با فرانکلین باید یک آژانس مالی داشته باشید.

GTA Online
آژانس‌های مالی در سرتاسر لس سانتوس قرار داشته و قیمتی حدود دو میلیون دلار دارند که برای بازی‌بازهای تازه وارد مبلغ زیادی است. تصویر بالا مکان تمامی آژانس‌های مالی را نشان می‌دهد.

پس از خرید ساختمان، می‌توانید پیش فرانکلین بروید و چند تا از ماموریت‌های اولیه‌ی به‌روزرسانی را به انجام برسانید که شامل دزدی و کشتن گروهی از دشمنان می‌شود. ماموریت‌های ابتدایی به‌روزرسانی، جدید یا خاص نیستند؛ معمولا مخاطبین ماموریت دارند تا گروهی از دشمنان را بکشند یا گاوصندوقی را خالی کنند و در این مراحل مبلغ پاداش بازی زیاد نیست (معمولا پاداش‌ها حدود چند ده هزار دلار می‌شود که در دنیای GTA Online پول زیادی محصوب نمی‌شود)؛ اما اگر استمرار به خرج دهید و به مراحل بالاتر خط داستانی برسید، با شخصیت جدید بازی یعنی Dr. Dre آشنا شده و وارد ماموریت‌های پردرآمد بازی خواهید شد.

عنوان GTA Online هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین باید منتظر نسخه‌ی نسل نهمی این عنوان که در اسفند 1400 (مارس 2022) منتشر می‌شود، باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *