اخبار بازی

Heart of Chernobyl شامل NFT خواهد بود

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl جدیدترین عنوانی به شمار می‌رود که وارد دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خواهد شد.

استودیوی جی‌اس‌سی گیم ورلد (GSC Game World)، توسعه‌دهنده‌ی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، امروز از S.T.A.L.K.E.R. Metaverse رونمایی کرد. این برنامه از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بخشی از دنیای بازی باشند. این مورد شامل فرصت تبدیل شدن به اولین “فراانسان” (Metahuman) است که به نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی آن را به عنوان یک شخصیت غیربازیکن تعریف می‌کند که با جزئیات بسیار بالا ارائه شده است. یک سخنگو تایید کرده است که این Metahuman با ابزار MetaHuman Creator شرکت اپیک گیمز ساخته نخواهد شد.

در بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl برای تبدیل شدن به یک Metahuman، بازیکنان می‌توانند برای یک NFT پیشنهادی آن جایزه را به عنوان بخشی از مزایده‌ای که در ژانویه 2022 برگزار می‌شود، پیشنهاد دهند. هر کسی که NFT را برای تبدیل شدن به یک NPC در بازی از آن خود کند، می‌تواند آن را تا یک تاریخ خاص پس از مزایده خرید و فروش کند.

Evgeniy Grygorovych، مدیرعامل جی‌اس‌سی گیم ورلد، اخیراً در خصوص روند تبدیل شدن به NPC در بازی توضیحاتی را ارائه داده است.

ایده‌ی NFT مربوطه این است که حق بازآفرینی هویت مالک خود را در بازی از طریق یکی از NPCها ارائه دهد. فرد باید برای یک اسکن دقیق به استودیوی ما بیاید و پس از آن، ما همه چیز را خواهیم داشت تا این شخص به عنوان یکی از شخصیت‌ها در دنیای بازی ظاهر شود.

جی‌اس‌سی گیم ورلد همچنین قصد دارد NFT‌های دیگری را علاوه بر Metahuman منتشر کند؛ اگرچه شرکت مذکور از مشخص کردن این NFT‌ها خودداری کرده است. طبق یک بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشر شده، NFTها روی گیم‌پلی تأثیر نمی‌گذارند و مزیت‌های درون بازی نسبت به سایر بازیکنان ایجاد نمی‌کنند.

شرکت یوبی‌سافت مدتی پیش با معرفی پلتفرم Ubisoft Quartz، به صورت رسمی وارد دنیای NFT شد. همچنین پیتر مولینیو (Peter Molyneux)، خالق سری Fable، اخیراً اعلام کرده است که بازی جدید وی مبتنی بر بلاک‌چین خواهد بود.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl در تاریخ 8 اردیبهشت 1401 (28 آوریل 2022) برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و همچنین از روز اول انتشار روی سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *