اخبار بازی

درجه سختی‌ های بازی Atomic Heart مشخص شد

امروز از درجه سختی‌ های بازی Atomic Heart که آخرین محصول استودیوی بازی‌سازی ماندفیش است، رونمایی شد که به کاربران اجازه می‌دهد چالش‌های مختلفی را تجربه کنند.

آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی ماندفیش در راه است و به زودی همه کاربران می‌توانند به تجربه این محصول اکشن بپردازند. حالا تا پیش از انتشار رسمی، تیم توسعه‌دهنده به همراه کمپانی فوکوس اینترتیمنت به ارائه جزئیاتی جدید از این محصول نقش‌آفرینی تیراندازی در شبکه مجازی توییتر پرداختند که پیرامون درجه سختی‌ های بازی Atomic Heart است.

این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد که بین سه سطح دشواری مختلف از بین Peaceful Atom که حالتی آسان، Local Malfuction که حالتی معمولی و Armageddon که حالتی سخت است، یکی را به دلخواه انتخاب کنند. البته گزینه‌ها درجه سختی از پیش تنظیم‌ شده‌ای را ارائه می‌کنند و بر خلاف اغلب بازی‌های ویدیویی، نمی‌توان سطح دشمنان و سایر جزئیات را به صورت تفکیک شده انتخاب کرد.

در همین حال احتمالاً‌ نیز مخاطبان می‌توانند در حین تجربه بخش گیم‌پلی، درجه سختی‌ های بازی Atomic Heart را به صورت پیش‌فرض تغییر دهند؛ اگرچه هنوز این قابلیت تأیید نشده است. نکته جالب در آنجایی وجود دارد که در فهرست تروفی‌های افشاء شده از این محصول، به گزینه سختی هاردکورد هم اشاره شده، اما کمپانی فوکوس اینترتیمنت در فهرست افشاء شده رسمی اطلاعاتی از آن با طرفداران به اشتراک نگذاشته است.

این احتمال نیز وجود خواهد داشت که حالت هاردکور در آینده برای کسانی که موفق شوند یکبار با درجه سختی‌ های بازی Atomic Heart محتوای گیم‌پلی را به انتها برسانند، باز خواهد شد. بازی Atomic Heart در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۲ اسفند ۱۴۰۱ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استینشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس،‌ ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش،‌ وب سایت واران گیم را حتمآً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما هم از درجه سختی‌های بازی Atomic Heart کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *