اخبار بازی

یوبی سافت بار دیگر نشان تجاری Splinter Cell را ثبت کرد

ششم دسامبر کمپانی یوبی سافت نشان تجاری Splinter Cell را بار دیگر ثبت کرد. هر چند این موضوع نشان دهنده ساخته شدن نسخه جدید نیست اما، به عقیده برخی از لیکرها نسخه جدید اسپلینتر سل مدت‌ها است که در دست ساخت است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی یوبی سافت به عنوان یکی از فعال‌ترین و پرمشغله‌ترین ناشران و بازی سازان فعال در حوزه ویدیو گیم، هر سال بازی‌های جدید فراوانی را روانه بازار می‌کند، برخی از این بازی آی‌پی‌های کاملا جدیدی هستند و برخی دیگر نسخه‌های مجموعه‌‌ها قدیمی و محبوب کمپانی. در میان آی‌پی‌های بی‌شمار در اختیار شرکت، همواره مجموعه اسپلینتر سل جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران داشته‌است. این مجموعه مخفی‌کاری آخرین بار در سال ۲۰۱۳ و با بازی Splinter Cell Blacklist عرضه شد و از آن زمان هر سال بر تعدا طرفدارانی که خواهان احیا این مجموعه هستند، افزوده می‌شود.
به عقیده برخی از اینسایدرها این مجموعه یکی از چندین آی‌پی است که یوبی سافت مشغول احیای آن‌ها است و حرکت جدید کمپانی نیز در راستای تایید همین موضوع است.

یوبی سافت ششم دسامبر جدیدترین نشان تجاری Splinter Cell را ثبت کرد. ثبت شدن نشان‌های جاری لزوما به معنای ساخته شدن نسخه‌ جدیدی از یک بازی نیست و معمولا ناشران این کار رار برای حفاظت از دارایی‌های خود انجام می‌دهند اما، با در نظر گرفتن این موضوع در کنار گفته‌های لیکرهای معتبر می‌‌توان به بازگشت سم فیشر امیدوار شد.

در ماه اکتبر گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه یوبی سافت بالاخره پیشرفت‌های سازندگان در فاز پیش تولید را مورد تایید قرار داده و نسخه جدید Splinter Cell وارد فاز تولید شده‌است. بر اساس گزارش‌ها نسخه جدید جهان باز خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *