اخبار بازی

غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone

با این که 2 سال از انتشار ریبوت Modern Warfare می‌گذرد، این اثر همچنان پلیرهای زیادی دارد؛ اما به‌روزرسان جدید بازی Warzone، باعث بروز مشکلاتی شده است.

وجود نسخه‌های جدیدتر از یک فرنچایز همیشه‌ به‌ معنای بهتر بودن آن‌ها نیست. این موضوع کاملا در مورد Call of Duty: Modern Warfare صدق می‌کند؛ چون با وجود گذشت 2 سال از عرضه‌ی این عنوان و سنت همیشگی کوچ طرفداران این مجموعه به نسخه‌های بعدی که Vanguard و Black Ops Cold War هستند، بازی Modern Warfare 2019 همچنان طرفداران و بازیکنان بسیاری دارد یا شاید بهتر است بگوییم داشت. زیرا به‌روزرسان مورد انتظار Warzone که نقشه‌ی جدید Caldera را به آن اضافه می‌کند، باعث ایجاد مشکلات فنی گسترده‌ای اعم از کرش‌های پرتکرار، بسیاری از پلیرها را خشمگین و ناراضی کرده است.

در ادامه نظرات برخی از کاربران ردیت را در مورد مشکلات به وجود آمده، مطالعه خواهید کرد:

به نظرتان این آخرین ضربه‌ی استودیوی ریون (Raven) بر پیکر Modern Warfare خواهد بود؟

کاربر ردیت

کاربری با ایجاد این پست و صحبت در مورد تغییرات در موتور بازی‌سازی و مشکلات به وجود آمده در این عنوان که آن‌ را “غیرقابل بازی می‌کند”، بیش از 2000 رای مثبت دریافت کرده است. همچنین پست منتشر شده از یک کاربر دیگر نیز نشان می‌دهد که آن‌ها پس از این به‌روزرسانی با مشکلات سرور و پینگ بالا روبه‌رو شده‌اند.

آخرین پستی که از کاربران ردیت در مورد این عنوان منتشر شده، در مورد وضعیت کنونی این بازی توضیحات بیشتری داده و انتقادات و خشم کاربران را در رابطه با این به‌روزرسانی، بیان می‌کند:

من از زمان انتشار Modern Warfare 2019 به تجربه‌ی آن پرداختم، این بازی فوق‌العاده بود. با اینکه از بعضی جهات مشکلاتی داشت، اما هنوز هم بی‌نظیر بود. اکتیویژن چطور توانسته چیزی که به این خوبی اجرا می‌شود را نابود کند! برایم مهم نیست که آن‌ها بخواهد محتوای جدید اضافه کنند یا به‌روزرسانی‌های مختلف منتشر کنند، من فقط می‌خواهم بازی به درستی اجرا شود، چون صرفا غیرقابل بازی است!

کاربر ردیت

طرفداران این عنوان، صرفا به دلیل پیشروی در بخش آنلاین و بالا بردن سطح اسلحه‌ها Modern Warfare را بازی نمی‌کنند؛ آن‌ها بیشتر مجذوب جادویی شده‌اند که در این عنوان نهفته‌ است شده‌اند که باعث می‌شود حال و هوای قدیمی این سری را حس کنند. همچنین با توجه به مشغله‌های فعلی اکتیویژن، باید دید که این استودیو تصمیم بهبود وضعیت Modern Warfare را دارد یا خیر.

Ali Hassan nejad
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *