اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار بازی Star Wars Eclipse سال 2025 خواهد بود

به گفته اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) استودیو کوآنتیک دریم در جذب نیروی کارآمد برای ساخت بازی جدید خود مشکل دارد و بنابراین تاریخ انتشار بازی Star Wars Eclipse حداقل سه الی چهار سال آینده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از ماه‌های قبل شایعاتی مبنی بر ساخته شدن یک بازی جدید در جهان استار وارز توسط سازنده Heavy Rain، استودیو کوآنتیک دریم در فضای مجازی منتشر شده بود. به نقل از شایعات این بازی اوپن ورلد است و اکشن محورتر از تمامی بازی‌های سابق این استودیو خواهد بود. بالاخره Eclipse در رویداد The Game Awards 2021 رونمایی شد. تریلر معرفی بازی سینماتیک و بسیار کوتاه بود و اطلاعات چندانی از آن حاصل نشد. سازندگان بازه زمانی دقیقی برای عرضه بازی ارائه نکردند.

به گفته اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون که سابقه بسیار خوبی در نشر اطلاعات معتبر دارد، تاریخ انتشار بازی Star Wars Eclipse سال ۲۰۲۵ است. به گفته آقای هندرسون مانع اصلی بر سر راه توسعه بازی، جذب نیروهای متخصص است:

بر اساس برآورد تیم سازنده، Eclipse حداقل سه الی چهار سال دیگر عرضه می‌شود و علت اصلی این موضوع این است که شعبه پاریس در جذب نیرو مشکل دارد (که البته من نمی‌دانم به چه دلیل)

به عقیده بسیاری جمله آخر آقای هنرسون اشاره به اخبار منفی و بدی دارد که سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود. در آن دوران بسیاری از کارمندان سابق استودیو از سران کوآنتیک دریم به اتهام تعرض جنسی شکایت کرده بودند.

به گفته آقای هندرسون مشکل اصلی موتور بازی سازی QD است که برای حلق عناوین جهان باز ساخته نشده و برای ارتقای آن به بیش از ۶۰ نفر متخصص در زمینه‌های مختلف نیاز است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *