اخبار بازی

بازی Alan Wake 2 در رابطه با المان ترس کم نمی‌گذارد

سم لیک (Sam Lake)، کارگردان و مغز متفکر بازی Alan Wake 2، در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN باری دیگر بر تقویت المان‌های ترس و بقاء در این عنوان تاکید کرد.

بازی Alan Wake 2 در دست ساخت قرار دارد و استودیوی رمدی (Remedy) یک تجربه‌ی ترس بقاء را به طرفداران وعده می‌دهد. کاهش المان‌های اکشن و رفتن به سمت ترس بقاء، تمایز اصلی نسبت به بازی اول خواهد بود. سم لیک در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN متذکر شد که رمدی با تمام سرعت مسیر ساخت یک بازی ترس بقاء را پیش گرفته و درجه‌ی سنی “M” یا بزرگسال باعث شده است که آزادی کامل در زمینه‌ی چشم‌انداز خلاقانه‌ی خود داشته باشند. بازی اول Alan Wake با درجه‌ی سنی “T” یا نوجوان عرضه شد، اما اثر دوم محتوایی کاملاََ بزرگسالانه خواهد داشت. لیک در رابطه با افزایش سطح درجه‌ی سنی گفت:

این به نوعی رهایی‌بخش است. دیگر لازم نیست که پیرامون هر موضوعی سازش یا خود را به وسیله‌ی محتویات مختلف سانسور کنیم.

بر اساس صحبت‌های سم لیک، بازی جدید کاملاََ به چشم‌انداز روان‌شناختی که رمدی سال‌ها قبل آن را خلق کرده بود، پایبند است و قرار نیست اتفاقی رخ دهد که صرفاََ هدفش شوکه کردن مخاطب است. رویدادها در بازی علتی دارند و پیروی تم روان‌شناسانه‌ی اثر خواهند بود.

لیک در نهایت توضیح داد:

هر رویکردی که در قبال بازی Alan Wake پیش بگیریم، داستان هسته‌ی مرکزی آن را شکل خواهد داد. قصد داریم برداشت رمدی از ترس بقاء را ارائه دهیم و روی داستان متمرکز شویم. داستانی ترسناک که المان‌های روان‌شناختی، چند لایه‌ای و مرموز آن را شکل می‌دهند. بازی بسیار ترسناک خواهد بود و گیم‌پلی با داستان به خوبی همراه خواهد شد.

بازی Alan Wake 2 در سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *