اخبار بازی

شایعه: بازی Alan Wake 2 در The Game Awards معرفی می‌شود

طبق گفته ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) استودیو رمدی به احتمال قوی از بازی Alan Wake 2 در رویداد The Game Awards 2021 رونمایی می‌کند. ایشان در ماه سپتامبر خبر ساخت این بازی را اعلام کرده بودند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو رمدی مدتی قبل با عرضه بسته الحاقی AWE جهان بازی آلن ویک را بازتعریف کرد و یکسان بودن جهان این بازی و کنترل را تایید نمود. چند ماه پیش رمدی و اپیک گیمز ریمستر این بازی را روانه کنسول‌های نسل هشتم و نهم کردند و باعث شدند بار دیگر احتمال ساخته شدن دنباله این بازی قوت بگیرد. به گفته برخی از اینسایدرها یکی از چندین پروژه‌ مشترکی که به وسیله رمدی و اپیک گیمز ساخته می‌شود، آلن ویک دو است و اوایل سال میلادی جاری این پروژه وارد فاز تولید نهایی شده‌است.

در صورت صحت داشتن این اخبار، ظاهرا بزودی شاهد معرفی بازی Alan Wake 2 در The Game Awards خواهیم بود. در تازه‌ترین قسمت پادکست Nate the Hate، ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) مدعی شد به احتمال قوی این بازی در مراسم The Game Awards امسال رونمایی می‌شود. Nate the Hate نیز ضمن تایید گفته‌های ایشان، معرفی شدن آلن ویک دو را قطعی دانست زیرا که اپیک گیمز و رمدی قصد دارند هایپ و هیجان برای تجربه این بازی بسیار بالا باشد.

فارغ از تمامی معرفی‌های احتمالی، The Game Awards 2021 با حضور داشتن عناوینی همچون Steelrising و The Lord of the Rings: Gollum، نمایش اولین تریلر فیلم سینمایی سونیک ۲ و همچنین اولین تریلر سریال هیلو، نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *