اخبار بازی

َشایعه: Assassin’s Creed: The Ezio Collection برای سوییچ عرضه می‌شود

به گفته یکی از لیکرهای شناخته شده، یوبی سافت مشغول ساخت بازی Assassin’s Creed: The Ezio Collection برای سوییچ است. Direct-Feed Games معتقد است فاصله زمانی زیادی بین معرفی این نسخه تا عرضه آن نخواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بیش از یک دهه است که کمپانی یوبی سافت مشغول تولید و عرضه نسخه‌های مختلف مجموعه Assassin’s Creed است و از زمان عرضه اولین نسخه تا به امروز، به ندرت سالی سپری شده بدون اینکه یک نسخه جدید از این مجموعه منتشر شود. پس از عرضه چند نسخه ضعیف و پر ایراد از این مجموعه، بویژه نسخه Unity، مسیر Assassin’s Creed سال ۲۰۱۷ و با نسخه Origins به طور کلی تغییر کرد و با دیگر سبب احیا این مجموعه شد. البته به عقیده بسیاری از طرفداران سبک روایت داستان و گیم‌پلی نسخه‌های کلاسیک جذاب‌تر است و در صدر این نسخه‌های قدیمی، بدون شک سه‌گانه شخصیت اتزیو قرار دارد.

یوبی سافت با The Ezio Collection سه بازی Assassin’s Creed: Brotherhood ،Assassin’s Creed 2 و Assassin’s Creed: Revelations را با گرافیک بهبود یافته روانه کنسول‌های نسل هشتم کرد و با توجه به قدیمی بودن نسخه‌های حاضر در این کالکشن با استقبال خوبی مواجه شد. به گفته یکی از لیکرهای معتبر قرار است این بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو نیز عرضه شود.

به گفته Direct-Feed Games در توئیتر بدون شک یوبی سافت در آینده‌ای نزدیک Assassin’s Creed: The Ezio Collection برای سوییچ عرضه می‌شود و به احتمال قوی یوبی سافت بزودی از آن رونمایی می‌کند. یوبی سافت مدتی پیش Assassin’s Creed: The Rebel Collection را برای نینتندو سوییچ عرضه کرده بود و محتمل است شاهد عرضه سه‌گانه اتزیو نیز روی این پلتفرم باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *