اخبار بازی

شایعه: نسخه جدید Sonic در The Game Awards 2021 معرفی می‌شود

پس از اینکه نشان تجاری به نام  Sonic Frontiers در فضای مجازی شناسایی شد، اکانت رسمی سونیک در توئیتر نیز به طور ضمنی حضور خود را در رویداد The Game Awards 2021 تایید کرد و احتمال معرفی شدن نسخه جدید Sonic بالا برد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کمتر از یک هفته دیگر یکی از مهم‌ترین رویدادهای گیمینگ در طول سال، مراسم The Game Awards 2021 برگزار می‌شود. طی سال‌های اخیر این رویدا فرصت مناسبی برای بسیاری از استودیوهای بزرگو کوچک بوده تا از پروژه‌های آینده رونمایی کند یا اطلاعات تازه‌ای درباره‌ آن‌ها ارائه کنند. آقای جف کیلی، میزبان این رویداد نیز همیشه در فضای مجازی تلاش کرده هیجان مخاطبان را برای تماشای این مراسم افزایش دهد. مانند همیشه با نزدیک شدن زمان برگزاری این رویداد شایعات مختلفی در میان مخاطبان نشر پیدا می‌کنند و هیجان را افزایش می‌دهد.

شخصیت محبوب سونیک بر خلاف همیشه سال گذشته را بدون عرضه نسخه‌ای پشت سرگذاشت و سازندگان تصمیم گرفتند از این زمان اضافی برای ساخت یک محصول کامل و لذت بخش استفاده کنند. گزارش‌های مختلفی پیرامون این بازی وجود دارد. برخی اینسایدرها از احتمال اوپن ورلد بودن آن سخن می‌گویند و برخی دیگر شایعه عوض شدن مدل شخصیت سونیک را مطرح می‌کنند. با توجه به نشان تجاری که اخیرا در سطح اینترنت شناسایی شده، ظاهرا نسخه جدید Sonic با نام Sonic Frontiers شناخته می‌شود.

اکانت رسمی  Sonic the Hedgehog در توئیتر با احازه خواستن از آقای کیلی برای حضور در The Game Awards 2021 به طور ضمنی معرفی شدن نسخه جدید را تایید کرد. البته مشخصا این موضوع رسمی و قطعی نیست و باید تا برگزاری رویداد منتظر بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *