اخبار بازی

بازی The Gunk در روز عرضه روی سرویس Xbox Game Pass خواهد بود

عنوان The Gunk که اختصاصی کنسول‎‌های ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی است، به لیست عناوینی که روز عرضه در سرویس گیم پس قرار گرفتند، اضافه شد.

در عنوان The Gunk، ما در نقش یک مسافر فضایی بازی می‌کنیم که روی سیاره‌ای مرموز و آلوده به ماده‌ای چسبناک (Gunk) فرود آمده است. این اثر از المان‌های معمایی استفاده می‌کند و همچنین دست مکانیکی شخصیت اصلی داستان می‌تواند، این ماده‌ی چسبناک را جذب کند.

سازنده‌ی بازی The Gunk، استودیوی تاندرفول (Thunderful)، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این بازی اختصاصی کنسول‌های ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی باقی خواهد ماند و برنامه‌ای برای عرضه روی دیگر پلتفرم‌ها وجود ندارد.

در چند ماه گذشته، عناوین بسیاری از جمله بازی مورد انتظار Halo Infinite که توسط استودیوهای ایکس‌باکس تولید شده، تا آثاری همچون Back 4 Blood را دیدیم که روز عرضه در سرویس گیم پس قرار گرفتند.

این که توسعه‌دهندگان بیشتری عناوین خود را روی سرویس گیم پس عرضه می‌کنند یا خیر، مسئله‌ای است که تنها با گذشت زمان پاسخ آن را می‌یابیم. موضوع مورد بحث این است که خالقان این آثار، چگونه سود فروش خود را حساب می‌کنند و به این نتیجه می‌رسند که عرضه در سرویس گیم پس گزینه‌ی بهتری خواهد بود. در حقیقت مدل سرویس گیم پس یک معما است که بعضی از حاضران در صنعت بازی‌های رایانه‌ای به موفقیت آن باور ندارند.

بازی اکشن ماجراجویی The Gunk در تاریخ ۲۵ آذر سال جاری (۱۶ دسامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد.

MEYSAMB300کاپتان استخونی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *